تحلیل قیمت ترون: احتمال افزایش قیمت ترون در هفته آینده وجود دارد

تحلیل قیمت ترون: احتمال افزایش قیمت ترون در هفته آینده وجود دارد | همتاپی

در روز یکشنبه 22 می، خریداران ۱۰ ارز برتر با غلبه بر فروشندگان، روند نزولی را به صعودی تغییر‌ دادند. ترون نیز همراه سایر بازار در ۲۴ ساعت گذشته 4.66 درصد افزایش داشته‌است.

در تایم فریم یک ساعته قیمت ترو‌ن، این ارز دیجیتال موفق شد از مقاومت پیش رو عبور کند و در ادامه در تلاش است تا به نقاط بالاتری برسد.

اگر خریداران ترون بتوانند روند صعودی ترون را تا بسته شدن کندل در تایم هفتگی حفظ کنند، فشار خریداران می‌تواند، ترون را به زودی به محدوده قیمتی ۰.۸ دلار برساند.

نمودار یک ساعته قیمت ترون | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار یک ساعته قیمت ترون. منبع: تردینگ ویو

نمودار روزانه نیز نشان می‌دهد که ترو‌ن در یک حمایت مهم که در آن انباشت سفارشات خرید رخ داده است، بستر آماده‌ای برای افزایش قیمت خود و آغاز روند صعودی فراهم کرده است.

با این حال اگر همچنان حجم معاملات خرید ترون از حجم معاملات فروش بیشتر باشد، پتانسیل بالایی برای آزمایش سطح میانی قیمت در 0.08254 دلار در هفته آینده وجود خواهد‌ داشت.

نمودار قیمت ترون به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت ترو‌ن به دلار. منبع: تردینگ ویو

در بازه زمانی میان مدت، نه می‌توان گفت قیمت ترو‌ن دارای روند صعودی است و نه می‌توان قیمت آن را در روند نزولی تصور کرد! بنابراین چون ناحیه قیمتی فعلی از سطوح کلیدی قیمت ترون فاصله زیادی دارد. جهت حفظ روند فعلی و تداوم افزایش قیمت در میان‌مدت (که نیاز به یک حرکت یکپارچه و قویِ قیمتی دارد) زمان بیشتری برای انباشت و کف سازی قیمت ترو‌ن نیاز است (یعنی از نظر تحلیل زمانی ترو‌ن به زمان بیشتری برای حرکت نیاز دارد).

مقاله پیشنهادی: ترون چیست

لازم بذکر است ترون هم اکنون با افزایش 2.82 درصدی در 24 ساعته گذشته و رشد 11.94 درصدی در یک هفته اخیر با قیمت 0.077 دلار خرید و فروش می‌شود.

به نظر می‌رسد انجام معاملات در قیمتی ما بین 0.08 و 0.07 در هفته پیش رو برای این ارز واقع بینانه‌تر باشد!

برای اطلاع از آخرین اخبار ترو‌ن، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت ترون مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتا پی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *