آیا قیمت بیت کوین به زیر ۲۷ هزار دلار می‌رسد؟

بعد از اینکه رمز ارز بیت کوین نتوانست از مقاومت ۲۸,۸۰۰ دلاری خود عبور کند، وارد یک روند اصلاحی شد و بخشی از سود خود را از دست داد. با این حال، روند نزولی این ارز دیجیتال ممکن است در حمایت ۲۷,۵۵۰ دلاری متوقف شود.

بیتکوین پس از اینکه نتوانست از مقاومت ۲۸,۸۰۰ دلار عبور کند، روند اصلاحی و نزولی خود را آغاز کرده است. قیمت این ارز دیجیتال هم‌‌اکنون در پایین محدوده ۲۸,۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته آن قرار دارد. گفتنی است که خط روند نزولی نمودار ساعتی بیتکوین به مقاومت ۲۸,۲۵۰ دلاری آن برخورد کرده است. اگر این ارز دیجیتال بتواند از سطح ۲۸,۳۰۰ دلار عبور کند، ممکن است قیمت آن دوباره افزایش یابد.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

روند اصلاحی بیت کوین آغاز شده است

قیمت بیتکوین تلاش کرد از مقاومت ۲۸,۸۰۰ دلار عبور کند؛ اما موفق نشد و قیمت آن کاهش یافت.

این ارز دیجیتال نه‌تنها مقاومت‌های ۲۸,۴۰۰ و ۲۸,۲۰۰ دلار را از دست داده؛ بلکه به زیر حمایت ۲۸,۰۰۰ دلاری هم رسیده است. به‌عبارت دقیق‌تر، قیمت بیتکوین در روز گذشته ابتدا تا محدوده ۲۷,۸۱۳ دلار کاهش یافت و سپس خریداران آن فعال شدند. این ارز دیجیتال هم‌اکنون کمی بالاتر از کف مذکور و در نزدیکی محدوده ۲۸,۰۰۰ دلار معامله می‌شود.

همان‌طور که گفته شد، بیتکوین هم‌اکنون در زیر محدوده ۲۸,۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته خود قرار دارد. مقاومت بعدی این ارز دیجیتال محدوده ۲۸,۲۰۰ دلار محسوب می‌شود و روند نزولی موجود در نمودار ساعتی آن هم به مقاومت ۲۸,۲۵۰ دلار برخورد کرده است.

مطالب مرتبط: قیمت بیت کوین در آینده از ۱۰,۰۰۰,۰۰۰ دلار عبور می‌کند

مقاومت مهم بعدی بیتکوین محدوده ۲۸,۳۰۰ دلار است. این محدوده در نزدیکی سطح اصلاحی فیبوناچی ۵۰ درصدی (از روند نزولی کشیده‌شده از اوج ۲۸,۷۹۲ دلار تا کف ۲۷,۸۱۲ دلار)  قرار دارد.

با این حال، مانع اصلی بیت کوین محدوده ۲۸,۴۰۰ دلار یا سطح اصلاحی فیبوناچی ۶۱.۸ درصدی (با توجه به روند نزولی مذکور) است. عبور از این محدوده باعث می‌شود بیت کوین دوباره بتواند خود را به مقاومت ۲۸,۸۰۰ دلار برساند.

نمودار قیمت بیت کوین به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت بیت کوین به دلار. منبع: تردینگ ویو

مقاوت کلیدی بیتکوین هم سطح ۲۹,۲۰۰ دلار محسوب می‌شود و اگر این ارز دیجیتال بتواند از سطح مذکور عبور کند، قیمت آن ممکن است تا سطح ۳۰,۰۰۰ دلار افزایش یابد. در صورت تداوم روند صعودی مذکور، بیتکوین ممکن است به مقاومت ۳۱,۲۰۰ دلار هم برسد.

آیا روند نزولی بیتکوین ادامه دارد؟

اگر بیتکوین نتواند خود را به مقاومت ۲۸,۴۰۰ دلار برساند، ممکن است روند نزولی آن ادامه یابد. در این صورت، اولین حمایت بیت کوین محدوده ۲۷,۸۰۰ دلار محسوب می‌شود.

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

حمایت اصلی بیت کوین در نزدیکی ۲۷,۵۵۰ دلار یا پایین‌ترین سطح آن در هفته‌های اخیر قرار دارد. در صورت از دست رفتن این حمایت، بیتکوین ممکن است تا حمایت بعدی خود در محدوده ۲۶,۵۰۰ دلار کاهش یابد.

شاخص‌های تحلیل تکنیکال قیمت بیتکوین

شاخص مکدی (MACD) در نمودار ساعتی: شاخص مکدی در ناحیه نزولی قرار دارد.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار ساعتی: شاخص قدرت نسبی در پایین محدوده ۵۰ قرار دارد.

مهم‌ترین حمایت‌ها: ۲۷,۸۰۰ و ۲۷,۵۵۰ دلار

مهم‌ترین مقاومت‌ها: ۲۸,۳۰۰ و ۲۸,۴۰۰ و ۲۸,۸۰۰ دلار

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: www.newsbtc.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *