آشنایی با طرح معرفی به دوستان در سامانه همتاپی

آشنایی با طرح معرفی به دوستان در سامانه همتاپی | همتاپی

در این ویدئو قصد داریم شما را با نحوه استفاده و مزایای طرح معرفی به دوستان در سامانه خرید و فروش ارزهای دیجیتال همتاپی آشنا کنیم.

در این آموزش به سوالاتی نظیر کد معرف چیست؟ چه مزیت‌هایی دارد؟ و چگونه می‌توانید از این کد معرف استفاده کنید؟ بررسی خواهیم کرد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

همانطور که در ویدئو ثبت نام در سامانه همتاپی نیز مطرح شد، زمانی که ثبت نام شما در سامانه همتاپی با موفقیت انجام می‌شود، یک کد معرف اختصاصی به شما تعلق می‌گیرد.

برای مشاهده و اشتراک‌گذاری این کد معرف کافی است از پنل کاربری، در قسمت داشبورد، روی گزینه معرفی به دوستان کلیک نمایید. 

در این مرحله وارد صفحه معرفی همتاپی به دوستان می‌شوید. در این صفحه لینک معرفی و همچنین کد معرف اختصاصی شما نمایش داده می‌شود. 

از قسمت مربوط می‌توانید لینک معرفی را کپی کنید و برای دوستان خود ارسال نمایید. دوستان شما با کلیک روی این لینک معرفی وارد قسمت ثبت نام سامانه همتاپی می‌شوند و فیلد کد معرف بصورت اتومات لحاظ می‌شود. 

چنانچه دوستان شما وارد سامانه همتاپی شوند و اقدام به ثبت نام نمایند و در مراحل ثبت اطلاعات خود، از شما درخواست ارسال کد معرف را داشته باشند. شما می‌توانید کد معرف را نیز از قسمت مربوط به آن کپی کنید و برایشان ارسال نمایید.

قابلیت مشاهده مجموع درآمد از معرفی دوستان به سامانه معاملات همتاپی

همانطور که در ویدئو مشاهده می‌­کنید، در سمت چپ این صفحه اطلاعات زیر در اختیار شما قرار خواهد گرفت:

  • تعداد افرادی که با کد معرف شما در سامانه همتاپی عضو شده‌اند
  • مجموع درآمد شما از معاملات افراد معرفی شده‌اند
  • تعداد معاملات انجام شده افراد معرفی شده

همچنین، در این قسمت امکان اشتراک‌گذاری لینک معرفی شما برای تعداد افراد بیشتر در شبکه‌های اجتماعی مختلف نیز وجود دارد که با انتخاب شبکه اجتماعی مورد نظر خود می‌توانید وارد آن شبکه شوید و لینک معرفی خود را به اشتراک بگذارید.

در قسمت بعدی نیز، برای شما توضیحاتی در رابطه با معرفی به دوستان داده شده است.

در ابتدا دلیل اینکه چرا همتاپی، لینک معرفی به دوستان را قرار داده است توضیحاتی به صورت زیر مطرح شده است:

کاربر محترم همتاپی، ما اعتقاد داریم اکوسیستم ارزهای دیجیتال در ایران نیازمند تعامل و همکاری تمامی اعضای فعال در آن می‌باشد. هر چه افراد بیشتری به این حوزه وارد شوند، به تدریج قیمت‌ها به سمت عادلانه‌تر شدن پیش خواهد رفت و در نهایت این به نفع تمام کاربران خواهد بود. رویکرد ما در همتاپی نیز استفاده از پتانسیل اعضا در معرفی هر چه بهتر پلتفرم معاملات همتاپی می‌باشد و چه بهتر که این معرفی، مزایایی نیز برای کاربران داشته باشد. همتاپی طرحی به نام معرفی دوستان در نظر گرفته است که هم از طریق آن به گسترش استفاده از همتاپی کمک می‌کنید و هم از مزایای آن بهره‌مند می‌شوید.

و در ادامه نیز طرح معرفی دوستان چیست؟ را به صورت زیر توضیح داده است:

شما می‌توانید با استفاده از لینک اختصاصی دوستانتان را به همتاپی دعوت کرده و کسب درآمد نمایید. در حال حاضر در طرح معرفی دوستان، 50 درصد از کارمزد تمامی معاملات (تالار معاملات) افرادی که با لینک شما ثبت نام کرده‌اند به شما تعلق خواهد گرفت.

و در نهایت سایر امتیازات معرفی به دوستان را به این صورت زیر مطرح کرده است:

  • به ازای ثبت نام هر زیرمجموعه که منجر به خرید یا فروش شود، مبلغ 30 هزار تومان (یک بار) به حساب شما واریز می‌شود.
  • از هر معامله خرید یا فروش زیرمجموعه مستقیم شما معادل یکدهم درصد (0.1%) از حجم کل سفارش به عنوان پورسانت برای شما لحاظ خواهد شد.
  • به ازای ثبت نام هر زیرمجموعه غیرمستقیم که منجر به خرید یا فروش شود، مبلغ 5 هزار تومان (یک بار) به حساب شما واریز می‌شود. 
  • از هر معامله خرید یا فروش زیرمجموعه غیرمستقیم شما معادل پنج صدم درصد (0.05%) از حجم کل سفارش به عنوان پورسانت برای شما لحاظ خواهد شد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. سلام. من حساب باز کردم در صرافی شما،چگونه کیف پول دیجیتال را شارژ کنم

  2. چه قابلیت خوبی گذاشتید برای مجموعتون اینجوری هم مردم بیشتر با این حوزه اشنا میشن و هم ماهایی که معرفیشون میکنیم سود میبریم.ممنون از شما

  3. سلام وقتتون بخیر
    افرادی که زیر مجموعه غیر مستقیم من هستند میتونن باز به زیر مجموعه های خودشون کد معرف من رو بدن و سودی از اونها به من میرسه؟

    1. سلام دوست عزیز

      اگر منظورشما از سوال این هست که آیا شما از معاملات زیر مجموعه‌های غیر مستقیم دوستانتان هم پورسانت دریافت خواهید کرد؟ خیر شما تنها از معاملات زیر مجموعه مستقیم و غیر مستقیم خود پورسانت دریافت می‌کنید.

  4. تشکر از صرافی خوبتون و خدماتی ک ارائه میدین
    برای ارسال لینک معرفی به دوستانم محدودیتی از نظر تعداد هم وجود داره؟

    1. سلام دوست عزیز

      خیر برای ارسال کد و یا لینک معرفی حساب کاربری خود در سایت همتاپی هیچ محدودیتی ندارید.