آموزش نحوه ثبت نام در سامانه معاملات ارزهای دیجیتال همتاپی

آموزش نحوه ثبت نام در سامانه معاملات ارزهای دیجیتال همتاپی | همتاپی

در این ویدئو از همتاپی قصد داریم نحوه‌ی ثبت نام در سامانه معاملات ارزهای دیجیتال همتاپی را به شما آموزش دهیم.

برای ورود به وب سایت این سامانه، ابتدا از طریق مرورگر خود آدرس سایت همتاپی به نشانی hamtapay.net را جستجو کنید.

همچنین می‌توانید عبارت صرافی همتاپی را جستجو کنید.

پس از ورود به سامانه همتاپی روی گزینه ثبت نام در بالای صفحه کلیک نمایید، در این قسمت می‌بایست اطلاعات شخصی خواسته شده که شامل نام، نام خانوادگی و شماره موبایلی که از آن استفاده می­‌کنید، می­‌باشد را وارد نمایید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

همچنین در این قسمت می‌بایست یک رمز عبور برای ورود به پنل کاربری خود تعیین کنید، این رمز عبور بایستی حداقل 5 کاراکتر و شامل حروف انگلیسی و اعداد باشد. همانطور که در ویدئو مشاهده می‌کنید، در پایین این قسمت توضیحات مربوط انتخاب رمز عبور مناسب ذکر شده است. با انتخاب رمز عبور مناسب، هر یک از این موارد ذکر شده شامل تیک سبز خواهد شد.

در قسمت کد معرف، چنانچه کد معرف داشته باشید می‌بایست آن را  وارد کنید در غیر این صورت الزامی نیست. برای اطلاع از مزیت­‌های کد معرف می­‌توانید به ویدئو کد معرف مراجعه کنید.

پس از ثبت اطلاعات روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که تمام اطلاعات را به درستی وارد کرده باشید، پیغام ثبت نام شما با موفقیت ثبت شد مواجه می­‌شوید.

برای ورود به پنل کاربری، می‌بایست رمزعبور و شماره موبایلی که هنگام ثبت نام درج کرده‌اید را وارد نمایید و روی دکمه ورود کلیک کنید.

پس از ورود به حساب کاربری در این مرحله بایستی صحت شماره موبایل خود را تایید کنید؛ برای انجام این کار روی دکمه ارسال کد تایید موبایل کلیک کنید و کد شش رقمی که به شماره موبایل شما ارسال شده است را وارد نمایید.

به این ترتیب تایید شماره موبایل با موفقیت انجام می­‌شود.

توجه داشته باشید که این شماره موبایل در سامانه همتاپی به نام شما ثبت خواهد شد و فرد دیگری امکان ثبت نام با این شماره را در این سامانه نخواهد داشت.

ثبت نام شما در سامانه همتاپی با موفقیت انجام شد.همانطور که مشاهده می­‌کنید در این بخش اطلاعات مختصری در مورد خدمات سامانه همتاپی نوشته شده است. حتما برای آشنایی با این خدمات توضیحات را مطالعه بفرمایید. در ضمن همانطور که در این قسمت در مورد پشتیبانی 24 ساعته توضیحاتی مطرح شده، می­‌توانید در هر ساعت از شبانه روز، از طریق چت آنلاین با پشتیبانی این سامانه ارتباط بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

همانطور که مشاهده می‌کنید در این مرحله، حساب کاربری شما در سطح صفر یا سرباز قرار گرفته است. در این سطح شما می‌توانید کیف پول­های اختصاصی خود را ایجاد کنید و ارسال و دریافت ارزهای دیجیتال برای شما ممکن است. یکی از گزینه‌های شما در بازار ارزهای دیجیتال خرید ارز تتر است. هر واحد این ارز معادل یک دلار آمریکا است.

برای استفاده از تمامی امکانات این پلتفرم مثل خرید و فروش ارزهای دیجیتال و باقی امکانات، نیاز هست که مراحل احراز هویت خود را تکمیل کنید و برای آموزش نحوه احراز هویت در سامانه همتاپی به ویدئو احراز هویت مراجعه بفرمایید.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من قبلا ثبتنام کردم ولی الان رمز عبورم رو فراموش کردم . باید چیکار کنم؟

    1. سلام دوست عزیز

      بله برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و استفاده از خدمات سایت همتاپی می‌بایست مراحل احراز هویت را تکمیل نمایید.

  2. با سلام
    من به تازگی عضو شدم و بابت عملکرد خوبتون سپاسگزارم.
    من بر فرض خرید انجام بدم ولی هیچ آگاهی از صعود وریزش ارزها ندارم,چطور میتونم فروش انجام بدم؟
    و اینکه فروشی که انجام شد چطور سود میکنم و میتونم به طور فیزیکی اون پول را برداشت کنم؟؟؟؟

    1. باسلام دوست عزیز
      با توجه به مبلغی که خرید انجام شده است و قیمت زمان فروش مشخص می شود که در سود یا ضرر هستید. بعد از فروش با تقاضای برداشت می توانید مبلغ را به حساب خود انتقال دهید