آشنایی با سطوح کاربری در صرافی ارز دیجیتال همتاپی 

آشنایی با سطوح کاربری در صرافی ارز دیجیتال همتاپی | همتاپی

سامانه معاملات ارزهای دیجیتال همتاپی به منظور ایجاد فضایی سالم و بدون دغدغه برای کاربران این مجموعه، سیستم احراز هویت جدیدی را در قالب سطوح کاربری ارائه کرده است.

در این ویدئو قصد داریم شما را با سطوح کاربری و قابلیت‎‌ها و محدودیت‌های هریک از این سطوح در سامانه معاملات ارزهای دیجیتال همتاپی آشنا کنیم.


مزایای سیستم احراز هویت براساس سطو‌ح کاربری


تسهیل استفاده از خدمات سامانه همتاپی برای کاربران سطوح پایین

امکان ارائه خدمات بیشتر به کاربران سطوح بالاتر

ایجاد فضایی سالم و بدون دغدغه برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

نحوه ارتقاء سطوح کاربری


برای آشنایی بیشتر با سطوح کاربری در پنل کاربری همتاپی روی قسمت ارتقا به سطح بالاتر کلیک نمایید. در سامانه همتاپی هر یک از سطوح کاربری با یک مهره شطرنج معرفی می‌شود.

  • سطح پایه (مهره سرباز)

هنگامی که کاربر در سامانه همتاپی ثبت نام کند و شماره تلفن همراه خود را تایید نماید به سطح پایه ارتقاء می‌یابد. در این سطح کاربر فقط مجاز به واریز نامحدود ارز دیجیتال و برداشت مقدار محدودی از آن می‌باشد.

  • سطح یک (مهره اسب)

با تکمیل مراحل احراز هویت در این سامانه و تایید هویت کاربر توسط پشتیبانی همتاپی، کاربر به سطح یک ارتقا پیدا می‌کند.

در این سطح کاربر می‌تواند از تمامی امکانات ارائه شده در این سامانه ( اعم از خرید و فروش  و ارسال و دریافت ارز دیجیتال) بهره بگیرد. کاربران این سطح امکان مبادله نامحدود ارزهای دیجیتال، واریز و برداشت 50 میلیون تومان در هر 24 ساعت، برداشت ارز دیجیتال معادل 100 میلیون تومان در هر 24 ساعت را دارند و مطابق توضیحات نوشته شده مجموع سقف برداشت هر کاربر در این سطح 1.5 میلیارد در طول 30 روز است.

کاربران می‌توانند بعد از گذشت مدتی از انجام معاملات در سطح یک و رسیدن سقف معاملاتشان به 200 میلیون تومان، با ارسال تصویر قبض مربوط به منزل مسکونی که به نام خود کاربر باشد، درخواست ارتقا به سطح دو را از طریق پشتیبانی (چت آنلاین سامانه) پیگیری نمایند.

  • سطح دو (مهره فیل)

بعد از بررسی و در صورت تایید مدارک کاربر توسط کارشناسان پشتیبانی، کاربر به سطح دو ارتقا پیدا می‌کند.

در این سطح نیز مشابه سطح یک کاربران می‌توانند از تمامی امکانات سامانه همتاپی ( اعم از خرید و فروش و ارسال و دریافت ارزدیجیتال) بهره بگیرد. کاربران سطح دو امکان واریز ارز دیجیتال بصورت نامحدود، واریز و برداشت 100 میلیون تومان از طریق 2 کارت (هر کارت بانکی 50 میلیون تومان ) در هر 24 ساعت، برداشت ارز دیجیتال معادل 200 میلیون تومان در هر 24 ساعت را دارند. مطابق توضیحات نوشته شده مجموع سقف برداشت هر کاربر سطح دو، 3 میلیارد در هر 30 روز است.

کاربران می‌توانند بعد از گذشت مدتی از انجام معاملات در سطح دو و رسیدن به سقف معاملات 400 میلیون تومان، درخواست ارتقا به سطح سه را از طریق پشتیبانی (چت آنلاین سامانه) پیگیری نمایند.

  • سطح سه (مهره رخ)

بعد از بررسی شرایط کاربر توسط کارشناسان پشتیبانی، کاربر به سطح سه ارتقا پیدا می‌کند.

در این سطح کاربران علاوه بر تمامی امکانات ارائه شده برای سطح دو، مجاز به واریز 300 میلیون تومان در هر 24 ساعت از طریق بانک و با هماهنگی پشتیبانی سامانه هستند. همچنین می‌توانند معادل 500 میلیون تومان ارز دیجیتال در هر 24 ساعت برداشت کنند. مطابق توضیحات نوشته شده مجموع سقف برداشت کاربران این سطح 3 میلیارد در هر 30 روز است.

هر کاربر می‌تواند بعد از گذشت مدتی از انجام معاملات در سطح سه و رسیدن سقف معاملاتش به 500 میلیون در هر ماه با ارسال ویدئو سلفی، درخواست ارتقا به سطح چهار را از طریق پشتیبانی (چت آنلاین سامانه همتاپی) داشته باشد.

  • سطح چهار (مهره وزیر)

بعد از بررسی و تایید ویدئو ارسالی کاربر توسط کارشناسان پشتیبانی، کاربر به سطح چهار ارتقا پیدا می‌کند. 

در این سطح کاربر می‌تواند از تمامی امکانات سطح سه بهره بگیرد و علاوه بر این مجاز به  واریز 500 میلیون تومان در هر شبانه روز از طریق بانک و با هماهنگی پشتیبانی سامانه می‌باشد. همچنین کاربران این سطح می‌توانند معادل 1 میلیارد تومان ارز دیجیتال در هر 24 ساعت برداشت کنند. همچنین مطابق توضیحات نوشته شده مجموع سقف برداشت کاربر 20 میلیارد تومان در هر 30 روز می‌باشد.

کاربران سطح چهاری که به مدت 3 ماه بصورت مداوم با میانگین حجم معاملات 5 میلیارد در سامانه همتاپی فعالیت داشته باشند، می‌توانند درخواست ارتقا به سطح ویژه را از طریق پشتیبانی (چت آنلاین سامانه) پیگیری کنند.

  • سطح ویژه (مهره شاه)

بعد از بررسی شرایط کاربر توسط کارشناسان پشتیبانی، کاربر به سطح ویژه  ارتقا پیدا می‌کند.

در این سطح کاربر می‌تواند بصورت نامحدود واریز و برداشت ارز دیجیتال و تومان داشته باشد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش اتریوم صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. به محض ثبت نام ما سطح پایه داریم درسته؟
    بعدش اگر بخوایم سطحمون بالاتر بره باید احراز هویت انجام بدیم؟

    1. سلام دوست عزیز

      بله پس از ثبت اطلاعات اولیه ثبت نام و وارد کردن شماره موبایل سطح کاربری پایه به شما اختصاص داده می‌شود. برای ارتقاء به سطح کاربری بالاتر و برخورداری از محدودیت‌ها و خدمات ارائه شده در هر سطح می‌بایست احراز هویت خود ا تکمیل نمایید.