شیبا اینو با ۱۰ درصد رشد، به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد

شیبا اینو با رشد 10 درصدی، به یکی از سودآورترین ارزهای دیجیتال تبدیل شد | همتاپی

قیمت شیبا اینو (با نماد SHIB) به عنوان یکی از معروف‌ترین میم کوین‌های بازار با رشد 10 درصدی، سرمایه گذاران را شگفت‌زده کرد و ارزش این توکن به اوج قیمت دو هفته پیش رسید.

پیش از این تغییر ناگهانی، قیمت شیبا به حمایت خط روند لحظه‌ای سقوط کرد و در چند روز گذشته از آن محدوده خارج شد. این تحولات قیمت، نگرانی سرمایه گذاران را در پی داشت. چون بر اساس حجم معاملات، یک جهش دیگر در فشار فروش شیبااینو می‌توانست خطر سقوط شدید این ارز دیجیتال را افزایش دهد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

خوشبختانه اخبار اخیر درباره متاورس شیبااینو، باعث افزایش خرید شیبا اینو شد. ظاهراً یک کمدین سابق نتفلیکس به تیم متاورس شیبااینو پیوسته است. این اخبار می‌تواند علت اصلی افزایش اخیر قیمت شیبااینو باشد.

نمودار قیمت شیبا به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت شیبا به دلار. منبع: تردینگ ویو

تحلیل قیمت شیبا اینو و وضعیت بازار

اخبار مثبت همیشه برای ارزهای دیجیتال پرنوسان مثل شیبااینو، مغتنم است. اما به احتمال زیاد، تحولات قیمت شیبااینو بیشتر از اخبار متاورس شیبااینو به رویدادهای بازار مربوط می‌شود.

طی 24 ساعت گذشته، پرنوسان‌ترین ارزهای دیجیتال بازار، شاهد جریان‌های ورودی و رشدهای کوتاه‌مدت مهمی بوده‌اند که آن‌ها را در صدر لیست سودآورترین دارایی‌ها قرار داده است. شیبااینو هم از این قاعده مستثنی نیست.

مطالب مرتبط: شیبا اینو در آستانه افزایش قیمت؛ علت چیست؟

دلیل احتمالی این تحولات در بازار ارز دیجیتال، واکنش پیش‌بینی‌ شده بانک مرکزی اروپا به تورم فزاینده و سخنرانی نسبتاً ملایم رئیس فدرال رزرو است. بازار ارز دیجیتال در چند هفته گذشته، منطقاً دچار اشباع فروش شده بود و بنابراین وضعیت امروز در واقع پاسخ خریداران به این تحرکات اخیر بازار محسوب می‌شود.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبا با قیمت 0.000013 دلار انجام می‌شود.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *