چرا صدور رای دادگاه ریپل بازهم به تعویق خواهد افتاد؟

چرا صدور رای دادگاه ریپل بازهم به تعویق خواهد افتاد؟ | همتاپی

پیش بینی زمان صدور رای پرونده دادگاه ریپل و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) توسط قاضی آنالیزا تورس، مسئله‌ای بسیار دشوار است.

بازخواست و توبیخ گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده توسط کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان این کشور، با استقبال بازار ارزهای دیجیتال مواجه شد. در واقع انتقادی که در طول این جلسه متوجه گنسلر بود، به عنوان تاییدی بر تقاضای طولانی مدت در جهت شفافیت نظارت بر فضای بازار ارزهای دیجیتال در نظر گرفته می‌شود. در این جلسه، قانون گذاران ضمن زیر سوال بردن وضعیت موجود، نظر گنسلر در مورد چارچوب قانونی حول بازار ارزهای دیجیتال را نیز جویا شدند.

برای خرید و فروش ریپل در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم ریپل بخرم

تعدادی از نمایندگان کنگره به لزوم بررسی و حل و فصل فوری مسائل نظارتی مربوط به معاملات ارز های دیجیتال در ایالات متحده اشاره کردند. بنابراین می‌توان گفت که گنسلر به زودی باز هم ناچار به حضور در چنین جلساتی خواهد بود. اما باید دید که آیا شکل‌گیری چنین جلساتی باعث ایجاد وقفه بیشتر در طی روند قانونی دعاوی مربوط به ارزهای دیجیتال خواهد شد یا خیر.

به تعویق افتادن رای دادگاه ر‌یپل

پس از برگزاری دادگاه ریپل و SEC در مارس 2022، کارشناسان پیش بینی می‌کردند که رای اولیه حداکثر تا 60 روز پس از آن، یعنی تا تاریخ 6 مه همان سال منتشر شود. با این حال، به نظر می‌رسد که زمان صدور رای توسط قاضی آنالیزا تورس، غیرقابل پیش بینی است؛ به خصوص با توجه به حضور گری گنسلر در کنگره که منجر به شکل گیری بحث و اختلاف نظ‌رهای بسیاری در مسائل مربوط به حوزه ارزهای دیجیتال شد. یکی از اینفلوئنسرهای طرفدار ریپل، به نام آقای هوبر (Huber) گفته است که احتمالاً از این پس بیشتر شاهد حضور رئیس SEC در کنگره و جلسات استماع این نهاد خواهیم بود:

به نظر من پیش از اینکه تورس (قاضی پرونده ریپل و SEC) حتی شروع به کار بر روی حکم این پرونده بکند، چندین جلسه دیگر در کنگره درباره عملکرد گنسلر و جانشین او برگزار خواهد شد.

به طور کلی باید گفت که چنین جلساتی تاثیر بسزایی بر احکام دادگاه خواهد داشت و احتمالاً به نفع ریپل و 76 هزار هولدر XRP خواهد بود.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش ریپل صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *