چرا تیم دریپر همچنان منتظر بیتکوین ۲۵۰ هزار دلاری است؟

چرا تیم دریپر همچنان منتظر بیت کوین 250 هزار دلاری است؟ | همتاپی

علیرغم زمستان سخت ارزهای دیجیتال، دریپر همچنان رسیدن قیمت بیت کوین به 250 هزار دلار و حتی فراتر از آن را ممکن می‌داند.

با وجود سخت‌تر شدن زمستان ارزهای دیجیتال در پی بحران FTX، تیم دریپر (Tim Draper)ف سرمایه گذار  آمریکایی، همچنان به آینده روشن و روند صعودی بیت کوین اعتقاد دارد.

آقای دریپر در ژوئن گذشته و در میانه بازار صعودی، رسیدن قیمت بزرگترین رمزارز بازار به 250 هزار دلار تا پایان سال 2022 را پیش بینی کرده بود. با این حال و با توجه به سقوط قیمت بیتکوین به کانال 15 هزار دلار در پی ورشکستگی صرافی FTX، احتمال وقوع پیش بینی او در سال جاری کمی دور از ذهن است.

زنان و خرده فروشان می‌توانند قیمت بیت کوین را به 250 هزار دلار برسانند

این میلیاردر آمریکایی بر این باور است که پس از بهبود شرایط بازار و تمایل مردم، بویژه زنان به استفاده از بیتکوین برای خریدهای روزمره، قیمت بیت کوین به 250 هزار دلار و حتی فراتر از آن خواهد رسید.

به گفته دریپر، 80 درصد از مبالغ هزینه شده در خرده فروشی‌ها، شامل پوشاک، مسکن و خوراک توسط زنان انجام می‌شود.

او همچنین معتقد است که تمایل زنان به استفاده از رمزارزها نیز افزایش یافته است. در گذشته تنها 7.14 درصد از کیف پول‌ های ارز دیجیتال متعلق به آن‌ها بود، در حالی که اکنون این تعداد بیش از دو برابر شده و به 16.6 درصد رسیده است.

به عقیده این سرمایه گذار آمریکایی، یکی دیگر از عواملی که باعث رشد قیمت بیتکوین خواهد شد، پذیرش بیتکوین توسط فروشندگان خواهد بود.

وقتی زنان متوجه شوند که می‌توانند با استفاده از بیتکوین تخفیف بیشتری بگیرند و یا خرده فروشان درک کنند که با پذیرش بیت کوین درآمدشان دوبرابر خواهد شد، آنگاه رشد بیتکوین سرعت خواهد گرفت.

قیمت بیت کوین در سال 2021 به نزدیکی 70 هزار دلار رسید، اما در حال حاضر این رمزارز در محدوده 15,700 دلار مخرید و فروش می‌شود. گرچه قیمت فعلی بیت کوین نسبت به بالاترین حد خود حدود 75 درصد ریزش داشته است، اما همچنان بسیاری از شرکت‌های سراسر دنیا در حال پذیرش بیتکوین به عنوان روش پرداخت هستند. در حال حاضر فروشگاه‌های زنجیره‌ای Pick n Pay در آفریقای جنوبی آخرین عضو این لیست در حال رشد هستند.

برنامه دریپر برای بیتکوین

دریپر در سال 2020 به توصیف وضعیت آینده ایالات متحده در صورتی که او رئیس جمهور شود و همینطور پیش بینی صعود قیمت بیتکوین تا 250 هزار دلار پرداخت.

او علاوه بر پیش بینی قیمت بیت کوین، ادعا کرد درصورتی که این فرصت به او داده شود به بررسی سایر جنبه‌ها و ویژگی‌های بیت کوین خواهد پرداخت. برپایی یک سیستم درآمد پایه جهانی و یا سیستم مالیات مبتنی بر بیتکوین، از جمله طرح های مورد نظر دریپر بود.

دریپر که طرفدار پروپاقرص رمزارز ها است، در کنفرانس وب سامیت 2022 (Web Summit 2022) اظهار نمود که می‌توان از بیتکوین به عنوان ابزاری برای اصلاح سوء مدیریت دولت استفاده نمود.

منبع: cryptopotato.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. زنان همیشه حماسه می آفرینن حتی در ارز های دیجیتال 🙂

  2. تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود دقیقا مثاله همین جناب دریپر هست ، بیت کوین ۲۵۰ دلاااااااااااری