چرا نهنگ‌ها به خرید چین لینک علاقمند هستند؟

چرا نهنگ‌ها به خرید چین لینک علاقمند هستند؟ | همتاپی

ارز دیجیتال چین لینک (ChainLink)، یکی از محبوب‌ترین و پذیرفته شده‌ترین پروتکل‌های موجود در بازار ارزهای دیجیتال است.

پروتکل چین لینک امکان دریافت اطلاعات واقعی، از منابع قابل اعتماد خارج از شبکه را برای قرارداد‌های هوشمند فراهم می‌کند. موضوعی که برای پذیرش گسترده یک قرارداد هوشمند بسیار ضروری است.

علاوه بر این، چین‌ لینک اثبات نموده است که یک شبکه امن و حاوی اطلاعات دقیق و فاقد هرگونه دخالت و دستکاری است. همچنین ادغام و سازگاری موفقیت آمیز چین لینک با سایر بلاکچین‌هایی که نسبت به اتریوم (ETH) مقیاس پذیری بیشتری دارند، حق انتخاب گسترده‌تری را در اختیار سرمایه گذارانی قرار می‌دهد که مایل هستند با پرداخت هزینه کمتر و برخورداری از تراکنش‌های سریع‌تر، از اوراکل‌ها استفاده کنند.

همکاری‌های کلیدی چین لینک

چین لینک، با گذر زمان و کسب تجربه متوجه شده است که ایجاد همکاری‌های تجاری، برای توسعه و موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال، امری ضروری است. به همین دلیل، آن‌ها در حال همکاری و مشارکت با بازیگران مختلفی در صنعت بلاکچین هستند که به تقویت و پذیرش هرچه بیشتر این شبکه کمک می‌کند.

یکی از همکاری‌های بسیار خوبی که اخیراً توسط این اوراکل غیرمتمرکز اعلام شده است، همکاری با اولانچ (Avalanche) است. هدف این همکاری، ایجاد شفافیت و امنیت بیشتر در دنیای DeFi، از طریق مدل اثبات ذخایر (Proof of Reserves) چین لینک است. با این همکاری، ریسک و خطرات فعالیت درون زنجیره برای برنامه‌های غیرمتمرکز داخل شبکه AVAX کاهش یافته و باعث تضمین امنیت و شفافیت بیشتر برای کاربران می‌شود.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

در یک همکاری دیگر، سیستم اتوماسیون چین‌ لینک یا ChainLink Automation، به عنوان یک راهکار غیرمتمرکز سازی فعالیت قرارداد‌های هوشمند، بر روی آربیتروم وان (Arbitrum One) راه‌اندازی شده است. ارمغان این همکاری برای توسعه دهندگان، امکان ساخت برنامه‌هایی با مقیاس پذیری بسیار بالا و هزینه بسیار کم بر روی قرارداد‌های هوشمند است.

علاقه نهنگ‌ها به ارز دیجیتال چین لینک (LINK)

سرمایه گذاران بزرگ نیز توجه ویژه‌ای به توکن بومی شبکه چین لینک دارند. آن‌ها به جای نگهداری توکن LINK در صرافی‌ها، آن را در کیف پول خود هولد می‌کنند. به نقل از حساب توئیتری وال استیتس (WhaleStats)، توکن چین‌ لینک (LINK) در لیست توکن‌هایی که توسط 100 نهنگ برتر اتریوم نگهداری می‌شوند، قرار گرفته است. این خبر با استقبال خوبی روبرو شد، و اعتماد سرمایه گذاران بزرگ به LINK را در پی داشت.

در زمان نگارش این مطلب، ارز دیجیتال چین لینک در رده هشتم ذخایر نهنگ‌ها قرار گرفته است. نهنگ‌ها معمولا دارایی‌هایی را خریداری می‌کنند که پتانسیل رشد قابل توجهی در آینده دارند. با توجه به این موضوع، علاقه نهنگ‌ها به Chainlink، این پروتکل را تبدیل به گزینه‌ای مناسب برای کسانی که به دنبال یافتن قراردادهای هوشمند امن‌تر و مطمئن‌تر هستند می‌کند.

علی رغم تمام ویژگی‌های خوب و جو مثبت پیرامون چین لینک، باید به این موضوع توجه داشته باشیم که در حال حاضر، بازار ارز های دیجیتال، چالش سختی را پشت سر می‌گذارد و سرمایه گذاران در انتظار تصمیم‌گیری SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا) در مورد  استیک کردن ارز های دیجیتال (یکی از ویژگی‌های ChainLink) هستند. بنابراین رعایت احتیاط در سرمایه گذاری همیشه موضوع بسیار مهمی است. به خصوص در این برهه زمانی ناپایدار و حتی با وجود اینکه لینک (LINK) توکن یکی از قوی‌ترین پروژه‌های دیفای (DeFi) است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *