آخرین داده‌های درون‌زنجیره‌ای بایننس کوین درباره این شبکه چه می‌گویند؟

وضعیت مناسب بایننس کوین | همتاپی

بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) در مجموع ۴.۳۲ میلیون کاربر فعال دارد و ۲۲.۹۴ میلیون تراکنش در هفته را ثبت کرده است (۳.۸۲ میلیون تراکنش در روز). اما این اعداد چه معنی برای بایننس کوین (BNB) دارد؟

برای خرید و فروش بایننس کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بایننس کوین بخرم

آخرین گزارش هفتگی بی‌ان‌بی چین نشان می‌دهد که فعالیت این شبکه سالم است. با این حال بایننس کوین همچنان در تلاش است تا از کانال قیمتی فعلی خود خارج شود.

بی‌ان‌بی چین آخرین داده‌های هفتگی خود را در ۲۱ جولای (۳۰ تیر) منتشر کرد که نشان‌دهنده اطلاعات مهمی از عملکرد آن بین ۱۴ تا ۲۰ جولای (۲۳ تا ۲۹ تیر) است. شایان ذکر است که این شبکه در مجموع ۴.۳۲ میلیون کاربر فعال هفتگی در مدت مذکور داشته است. علاوه بر این، شبکه مذکور در این هفته ۲۲.۹۴ میلیون تراکنش با میانگین ۳.۸۲ میلیون تراکنش روزانه را به ثبت رسانده است. حساب کاربری بی‌ان‌بی چین در توئیر گفته است:

اعداد دروغ نمی‌گویند!

گزارش مذکور بر توانایی بی‌ان‌بی چین در حفظ رشد قوی خود حتی در شرایط رکود تاکید کرده و راز پشت این عملکرد را فاش نموده است.

به‌طور کلی، میانگین هزینه گس این شبکه ۰.۰۰۳۹ بایننس کوین بوده است که معادل ۰.۹۴ دلار می‌شود. در نتیجه، به نظر می‌رسد که کارمزد تراکنش نسبتاً پایین بایننس کوین یکی از دلایل اصلی رشد قوی BNB Chain است.

علاوه بر این، BNB Chain با اجرای پروژه‌های جدید وب ۳.۰ تلاش کرده است به رشد بیشتر کاربران خود در آینده کمک کند. به‌عبارت دقیق‌تر، تنها در هفته مذکور پنج اپلیکیشن غیرمتمرکز (دپ) جدید در این شبکه راه‌اندازی شده است.

فعالیت قوی کاربران زنجیره BNB، در کنار رشد دپ‌ها در تئوری باید به رشد قیمت بایننس کوین کمک کند. با این حال، عملکرد BNB نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال به شدت تحت تأثیر شرایط کلی بازار قرار گرفته است.

مطالب مرتبط: سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

تحلیل قیمت BNB

BNB در زمان انتشار این گزارش در محدوده ۲۴۲ دلار قرار داشته است. این ارز دیجیتال از اواسط ماه ژوئن (خرداد) در یک کانال صعودی قرار داشت و در ماه مه (اردیبهشت) به کف محلی جدیدی رسید.

فشار فروش BNB از اواسط ماه جولای (تیر) هم باعث شد که این ارز دیجیتال دوباره حمایت کانال صعودی کوتاه‌مدت خود را آزمایش کند. با این وجود، به‌طور کلی یک روند صعودی قوی می‌تواند قیمت BNB را به محدوده ۲۶۰ دلار برگرداند.

نمودار روزانه بایننس کوین | همتاپی

نمودار روزانه بایننس کوین، منبع: تریدینگ‌ویو

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

نمودار بالا تایید می‌کند که BNB در تلاش است از این محدوده خارج شود. با این وجود، در حال حاضر حجم این ارز دیجیتال و حجم معاملات روزانه دلاری آن طی در چند روز گذشته کاهش یافته است.

نمودار حجم و حجم معاملات روزانه دلاری BNB | همتاپی

نمودار حجم و حجم معاملات روزانه دلاری BNB، منبع: وب‌سایت Santiment

از طرف دیگر، بعضی از داده‌ها هم نشان می‌دهد که BNB وارد مرحله انباشت شده است و معامله‌گران مایل‌اند این ارز دیجیتال را هولد کنند. به عنوان مثال، میانگین سن توکن‌های BNB که جابه‌جا نشده‌اند، در چهار هفته گذشته در یک مسیر صعودی قرار داشته است.

همین مسئله در مورد احساسات وزنی سرمایه‌گذاران هم صدق می‌کند و نشان می‌دهد اکثر کاربران خوش‌بینی خود را حفظ کرده‌اند. با این حال، معامله‌گران در تحلیل bnb همچنان باید مراقب سقوط مجدد بازار باشند.

حساسات وزنی و میانگین سن توکن‌های BNB | همتاپی

احساسات وزنی و میانگین سن توکن‌های BNB – منبع: وب‌سایت Santiment

آیا شما هم به جمع هولدرهای بایننس کوین خواهید پیوست یا نظر مثبتی نسبت به این ارز دیجیتال ندارید؟
منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *