۱۰ شکارچی برتر برای دریافت ایردراپ‌های رایگان

چکیده مطلب:

تیم لوکان‌چین (Lookonchain)، فهرست ۱۰ شکارچی برتر ایردراپ را منتشر کرد. برخی معتقدند این افراد ممکن است به اطلاعات مخفی دسترسی داشته باشند. با زیرنظرگرفتن کارهای این شکارچیان، دیگران نیز می‌توانند فرصت‌های ایردراپ را شناسایی کنند و سریع‌تر وارد عمل شوند.

۱۰ شکارچی برتر برای دریافت ایردراپ‌های رایگان

به‌باور بسیاری در دنیای رمز ارزها، زیر نظر گرفتن رفتار شکارچیان ایردراپ، کلید دستیابی به فرصت‌های طلایی در ایردراپ‌های آتی است.

لوکان‌چین به‌تازگی فهرستی از ۱۰ شکارچی ایردراپی که عملکرد موفقی داشته‌اند، ارائه کرد. گروهی در جامعه رمزارزی گمان می‌کنند دسترسی به اطلاعات درونی، راز موفقیت این شکارچیان است.

شکارچیان برتر ایردراپ

تحلیلگران لوکان‌چین، ۱۰ شرکت‌کننده ایردراپ زد‌کی‌سینک (ZKsync) را معرفی کردند. البته، این افراد در ایردراپ‌های اوپی (OP) و ای‌آر‌بی (ARB) نیز موفق بودند. طبق گفته لوکان‌چین، با زیرنظرگرفتن کارهای این افراد، دیگران نیز می‌توانند سریع‌تر وارد عمل شوند و شانس کسب درآمد داشته باشند.

البته بعضی‌ها شک دارند که این لیست فقط شامل شکارچی‌های باهوش باشد. آن‌ها فکر می‌کنند شاید اطلاعات مخفی، دلیل اصلی موفقیت این افراد بوده است.

برترین شکارچیان ایردراپ منبع: Lookonchain
برترین شکارچیان ایردراپ منبع: Lookonchain

برای پیگیری فعالیت این شکارچیان، می‌توانید از ابزارهای مرور بلاکچین مانند اتراسکن یا آربی‌اسکن کمک بگیرید. کافی است آدرس کیف پول این افراد را در این ابزارها وارد کنید تا بتوانید تراکنش‌های آن‌ها را ببینید.

یک روش دیگر نیز وجود دارد. می‌توانید برای آدرس کیف پول این افراد، هشدار تنظیم کنید. این کار را سرویس‌های نظارت بر بلاکچین انجام می‌دهند. کافی است آدرس مورد نظر را در این سرویس‌ها ثبت کنید و این سرویس‌ها هر زمان که تراکنش مهمی از طرف آن آدرس انجام شود، سریع به شما خبر می‌دهند. به این شکل، همیشه در جریان آخرین فعالیت‌های این شکارچیان خواهید بود.

روزبه‌روز، شرکت در ایردراپ‌ها سخت‌تر می‌شود. اما نگران نباشید. یک راه حل خوب، زیرنظرگرفتن شکارچیان ماهر است. با این کار، شانس برنده‌شدن در ایردراپ‌ها نیز بیشتر می‌شود. در همین رابطه، وبسایت بلن‌کریپتو (BeInCrypto) نیز لیستی از بهترین ایردراپ‌های خرداد (ژوئن) را آماده کرده است.

منبع: بی‌این‌کریپتو
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *