افزایش ناگهانی علاقه ماینرها به بیت کوین کش؛ بررسی دلایل

افزایش علاقه ماینرها به بیت کوین کش | همتاپی

قیمت بیت‌ کوین کش طی دو هفته گذشته، افزایش قابل‌توجهی یافت و به میزان %182 نسبت به دلار آمریکا بالاتر رفت و نرخ هش بیشتری را به شبکه خود جذب کرد. تقریباً 22 استخر ماینینگ بیت‌ کوین‌ کش، به دنبال تخصیص نرخ هش SHA256 به زنجیره هستند. در حال حاضر، بیت کوین کش به سودآوری بیشتری نسبت به بیت کوین به میزان %2.7 می‌رسد. 

برای خرید و فروش بیت کوین کش در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین کش بخرم

افزایش ناگهانی توجه به نرخ هش بیت‌ کوین‌ کش با سبقت سودآوری استخراج آن نسبت به بیت‌ کوین

در طی 24 ساعت اخیر، بازار کریپتو به‌ویژه پس از ارائه داده‌های هزینه مصرف شخصی (PCE) توسط وزارت بازرگانی آمریکا در ماه می، نسبتاً ناپایدار بوده است و افزایش %0.1 را نشان داد. 

هر چند ارزش چندین رمزارز اصلی بازار در واکنش به این خبر کاهش یافت، اما ارزش بیت‌ کوین‌ کش (BCH) به میزان %20 طی یک روز و %100 در یک هفته، افزایش یافت. آمارهای دو هفته‌ای، نشان دهنده افزایش %182 درصدی قیمت بیت کوین کش است. در مجموع قیمت آن طی ماه اخیر %158 بالا رفته است. 

نرخ هش ریت بیت کوین کش | همتاپی

نرخ هش ریت بیت کوین کش، منبع: Bitcoin.com

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

سیر صعودی اخیر ارزش بیت کوین کش موجب شد تا ماینرها نرخ هش بسیار بیشتری را در شبکه ثبت کنند و نسبت به آینده بیت کوین کش خوشبین باشند. داده‌های 30 ژوئن سال 2023 نشان می‌دهد که نرخ هش این ارز دیجیتال حدود 5.6 اگزا هش در ثانیه بود. 

این عدد در مقایسه با نرخ 1.55 اگزا هش در 11 می 2023، جهشی ناگهانی را نشان می‌دهد که جهش بزرگی را در 21 ژوئن به ثبت رساند. در حال حاضر در روز جمعه، حدود 22 استخر استخراج در قدرت هش بیت کوین کش نقش دارند و استخر Viabtc، با 603 پتاهش در ثانیه (PH/s) در صدر قرار دارد. 

مطالب مرتبط: هش ­ریت، سختی شبکه و کارمزد­ها چه ارتباطی با یکدیگر دارند؟

وضعیت بلاک چین بیت کوین کش |‌ همتاپی

وضعیت بلاک چین بیت کوین کش، منبع: bitcoin.com

پس از استخر Viabtc استخرهای Antpool, Zsolobid, F2pool, Pool Moscow, Trust Pool  و Poolin در رده‌های بعدی قرار دارند. آمارهای کوین دنس، گویای آن هستند که در 30 ژوئن، سود ماینینگ بلاک چین بیت‌ کوین‌ کش، %2.7 بیشتر از همتای SHA256 خود یعنی بیت‌ کوین بوده است.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین کش چیست

هرچند که نرخ هش کنونی بیت کوین کش، بسیار بیشتر از چند هفته اخیر است، اما همچنان کمتر از عدد 14.36 EH/s ثبت شده در بلوک 622407 در روز 15 فوریه 2020 است. تاکنون روند صعودی نشان می‌دهد که مقدار بیت کوین کش و قدرت هش پابرجا و با ثبات بوده است، اما صرفاً گذشت زمان، می‌تواند نتیجه این روند را نشان دهد. 

آیا سودآوری ماینینگ بیت‌ کوین‌ کش و افزایش نرخ هش، موجب دستیابی به ارقام و رکوردهای تازه می‌شود؟ نظرات و پیش‌بینی‌های خود را در بخش نظرات بیان کنید. 

منبع: news.bitcoin
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *