SEC درخواست تجدیدنظر موقت پرونده ریپل را ثبت کرد

SEC درخواست تجدیدنظر موقت پرونده ریپل را ثبت کرد | همتاپی

طبق نامه‌ای که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به قاضی آنالیسا تورس (Analisa Torres) از ناحیه جنوبی نیویورک فرستاده است، این آژانس قصد دارد درخواست تجدید نظر موقت خود علیه ریپل لبز (Ripple Labs) را به ثبت برساند. این اتفاق تاثیر زیادی روی اعضای جامعه ریپل گذاشته؛ چرا که بر قوانین پیچیده پیرامون فروش ریپل و توزیع آن تمرکز دارد.

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

ریپل در مقابل SEC: درخواست تجدید نظر در راه است

بحث اصلی SEC حول فروش «برنامه‌‌زیری‌شده» توکن ریپل به خریداران این ارز دیجیتال در پلتفرم‌های معاملاتی ارزهای دیجیتال و «توزیع‌هایی» است که ریپل لبز در ازای نیروی کار و خدمات خود دریافت کرده است. SEC با تکیه بر پرونده هاوی (Howey) ادعا می‌کند که این معاملات باید به عنوان عرضه و یا فروش اوراق بهادار طبقه‌بندی شوند.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

SEC می‌خواهد دادگاه تایید کند که عرضه و فروش «برنامه‌ریزی‌شده» متهمان از طریق پلتفرم‌های معاملاتی مذکور و «توزیع‌ این توکن» در ریپل لبز در ازای کار و خدمات آن، تحت قوانین «v. W.J. Howey Co., 328 U.S. 293» آژانس مذکور، که در سال ۱۹۴۶ به تصویب رسیده است، نوعی فروش اوراق بهادار نیست.

SEC علاوه بر این، به تفاوت نتایج پرونده‌های ریپل و ترا اشاره کرده است که نشان می‌دهد مسئله بسیار پایه‌ای و مهمی است. این آژانس ادامه داده است:

این پروند به بررسی‌های بیشتر نیاز دارد. این مشکلات باعث شده است که سوالات مهمی در مورد تفاوت‌های نتایج پرونده‌های مذکور و اختلاف نظرهای آن به وجود بیاید؛ چراکه نتیجه پرونده ریپل با پرونده‌ای که در گذشته تصویب شده بود، فرق دارد.

SEC بیشتر روی پیامدهای دستور دادگاه تاکید و پیشنهاد کرده است که این حکم می‌تواند روی تعداد زیادی از پرونده‌های موجود تاثیر بگذارد. در این سند ذکر شده است که: 

حکم مربوط به «فروش برنامه‌ریزی‌شده و توزیع توکن‌ها» به پرونده‌های زیادی ربط دارند که در حال حاضر معلق هستند و ناشران آن‌ها شرایطی مشابه با ریپل دارند. به عبارت دیگر، در این پرونده‌ها یک سری قرارداد سرمایه‌گذاری توسط ناشران ایجاد شده و در پلتفرم‌های معاملاتی دارایی‌های دیجیتال در ازای چیزی به جز پول نقد فروخته شده است.

جرمی هوگان (Jeremy Hogan)، یکی از اعضای تیم حقوقی XRP، در این باره گفته است:

SEC به تصمیم‌گیری‌های مشکوک خود ادامه داده و درخواست تجدید نظرش را ثبت کرده است. توجه داشته باشید که حرف این آژانس این نیست که خود XRP یک اوراق بهادار است یا خیر؛ SEC فقط نقش و تاثیر آن در فروش‌های برنامه‌‌ریزی‌شده و فردی است.

استوارت آلدروتی (Stuart Alderoty)، مدیر ارشد حقوقی ریپل، هدف SEC از ثبت درخواست تجدیدنظر موقت را روشن و تأکید کرد که این آژانس در مراحل اولیه پرونده نمی‌تواند درخواست تجدید نظرش را ارائه کند. او ادامه داده است:

SEC هنوز حق تجدیدنظرخواهی ندارد، به همین دلیل است که آن‌ها درخواست مجوز برای ثبت درخواست تجدیدنظر موقت را ارائه کرده‌اند. ریپل تا هفته آینده پاسخ خود را به دادگاه ارسال خواهد کرد.

بررسی قیمت XRP

با وجود مشکلات حقوقی پیچیده و پیامدهای مداوم آن‌ها، قیمت XRP چندان تغییر نکرده و در ۲۴ ساعت گذشته تنها ۲.۳ درصد کاهش یافته است. این ارز دیجیتال در حال حاضر در محدوده ۰.۶۲۸ دلار قرار دارد.

قیمت ریپل به دلار | همتاپی

قیمت ریپل به دلار

به نظر شما این خبر چه تاثیری بر آینده قیمت ریپل خواهد داشت؟
منبع: newsbtc
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *