قیمت بیت کوین با کاهش نوسانات، در حدود ۲۰ هزار دلار ثابت مانده است 

قیمت بیت کوین با کاهش نوسانات، در حدود ۲۰ هزار دلار ثابت مانده است | همتاپی

با کاهش حجم معاملات و نوسانات بازار ارزهای دیجیتال، جای تعجب نیست که مارکت بیت کوین و اکثر آلتکوین‌ها امروز نسبتا آرام هستند.

اکثر آلتکوین‌ها نیز در تایم فریم روزانه نسبتا بدون نوسانات هستند. ارز چین لینک (Chain link) با افزایش قیمت ۵ درصدی، جزو معدود کوین‌هایی است که رشد قابل توجهی داشته است.

قیمت بیت کوین زیر ۲۰ هزار دلار مانده است

در تاریخ ۲۶ آگوست (۴ شهریور)، زمانی که بیت کوین به ۲۲ هزار دلار رسید، تلاش کرد تا حدی جایگاه خود را پس بگیرد. با این حال خرس‌ها به سرعت از رشد آن جلوگیری کردند و قیمت بیتکوین را پایین کشیدند. 

در عرض چند ساعت، قیمت بیتکوین تقریبا ۲ هزار دلار از ارزش خود را از دست داد و به طرز خطرناکی به زیر ۲۰ هزار دلار نزدیک شده بود. اگرچه در ابتدا موفق شد تا این سطح را حفظ کند اما تقریبا اجتناب ناپذیر بود که به زیر ۲۰ هزار دلار سقوط نکند، که البته مدت کوتاهی بعد اتفاق افتاد‌. 

بدین ترتیب، قیمت بیتکوین برای اولین بار در بیش از یک ماه زیر ۲۰ هزار دلار معامله می‌شد و در ۲۹ آگوست (۷ شهریور) به پایین‌ترین سطح ۷ هفته اخیر یعنی ۱۹.۵۰۰ دلار رسید.

با نزدیک شدن به پایان ماه اوت و در شروع ماه سپتامبر، قیمت بیتکوین تلاش کرد تا رشدی داشته باشد اما برای بار دیگر زیر ۲۰ دلار مانده است. قیمت بیت کوین چند روز گذشته را به خاطر عدم وجود حجم معاملات و نوسانات قابل توجه در همین سطح مانده است. 

مارکت کپ بیت کوین هنوز زیر ۳۸۰ تریلیون دلار است و دامیننس (سلطه بیتکوین بر آلت کوین‌ها) زیر ۳۹ درصد است. 

نمودار قیمت بیت کوین به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت بیتکوین به دلار. منبع: تردینگ ویو

ارز چین لینک بهترین عملکرد را دارد

کوین‌های دیگر هم مثل بیتکوین در چند روز گذشته مقادیر قابل توجهی از ارزش خود را از دست داده‌اند، اما در تایم فریم روزانه نسبتا آرام هستند.  اتریوم اخیرا به زیر ۱,۵۰۰ دلار سقوط کرد، اما سریعا ریزش قیمت متوقف شد. پس از افزایش جزئی روزانه، دومین ارز بزرگ دیجیتال اکنون حدود ۱,۵۰۰ دلار است.

مطالب مرتبط: آیا اقدامات فدرال رزرو می‌تواند قیمت بیت کوین را به ۱۵ هزار دلار برساند؟

ارزهای سولانا، پولکادات، شیبا اینو و ترون امروز کمی مثبت هستند، درحالی که ارز بایننس کوین، کاردانو، ریپل و دوج کوین با کاهش جزئی قیمت روبه رو هستند‌. 

قیمت ارز چین لینک با افزایش تقریبا ۵ درصدی، بهترین عملکرد را در میان آلت کوین‌های بزرگ دارد. در نتیجه ارز لینک بالای ۷ دلار معامله می‌شود. 

با این وجود مارکت کپ تجمیعی بازار همچنان در زیر مرز ۱ تریلیون دلار در حال مبارزه برای رشد است.

در لحظه بارگذاری این مقاله قیمت بیتکوین به دلار در حوالی 19,904 در نوسان است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

 

منبع: cryptopotato.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *