اشاره به دوج کوین در بیوگرافی جدید ایلان ماسک باعث افزایش قیمت شد

ایلان مسک و دوج کوین | همتاپی

در مقاله جدید وال استریت ژورنال (WSJ) جزئیاتی از زندگی ایلان ماسک منتشر شده که درباره دوج کوین است. همین مسئله هم نوسانات مثبتی را در نمودار این ارز دیجیتال ایجاد کرده است.

به عبارت دیگر، در گزارش وال استریت ژورنال جزئیات نسبتاً مهمی از رابطه ایلان ماسک و دوج کوین منتشر شده و به همین خاطر، DOGE توانسته است رشد کند.

البته وال استریت ژورنال اعلام کرده است که در ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور) بیوگرافی کامل این میلیارد آمریکایی را منتشر خواهد کرد.

طبق اطلاعاتی که در مقاله فعلی وجود دارد، ایلان ماسک در سکوت کامل به توسعه‌دهندگان دوج کوین کمک مالی می‌کند. علاوه بر این، او قبل از خرید توییتر قصد داشته یک شبکه اجتماعی جدید راه‌اندازی کند که هم مبتنی بر فناوری بلاک چین باشد و هم بتواند یک سیستم پرداخت را در خود جای بدهد.

وال استریت ژورنال ادعا کرده است که سم بنکمن فرید (Sam Bankman-Fried)، مدیرعامل صرافی ورشکسته‌شده FTX، هم قصد داشته برای خرید توییتر به ایلان ماسک کمک کند؛ اما ماسک پیشنهاد ۵ میلیارد دلاری او را رد کرده است.

[مطالب مرتبط:تحلیل قیمت بایننس کوین؛ معامله‌گران در انتظار واکنش ناحیه ۲۱۰ دلار]

وال استریت ژورنال هیچ اطلاعات جدیدی را منتشر نکرده است

با این حال، تاکنون از هیچ کس پنهان نبوده است که ایلان ماسک به شدت از توسعه‌ دوج کوین حمایت می‌کند. حتی خود ماسک هم قبلاً اعتراف کرده بود که از توسعه‌دهندگان DOGE حمایت می‌کند. علاوه بر این، مشخص بود که ایلان ماسک قبل از خرید توییتر قصد داشت یک شبکه اجتماعی دیگر را ایجاد کند.

با وجود این، چون برخی تصور می‌کردند این اطلاعات جدید است؛ قیمت DOGE سریعاً رشد کرده است.

به نظر شما کمک‌های مالی ایلان ماسک به دوج کوین واقعیت دارد؟ در بخش‌ کامنت‌ها نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

منبع: en.bitcoinsistemi
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *