بنیان‌گذار ترون میلیون‌ها دلار اتریوم را استیک کرده است

بنیان‌گذار ترون میلیون‌ها دلار اتریوم را استیک کرده است | همتاپی

جاستین سان (Justin Sun)، بنیان‌گذار ترو‌ن (Tron)، پیش از بروزرسانی شانگهای (Shanghai) میلیون‌‌ها دلار اتریوم را در پلتفرم لیدو فایننس (Lido Finance) استیک (Stake) یا سهام‌گذاری کرده است.

به نظر می‌رسد که جاستین سان، بنیان‌گذار ترون، میلیون‌ها دلار اتریوم را پیش از به‌روزرسانی شانگهایِ این ارز دیجیتال در ماه مارس (اسفند) استیک کرده است. او برای انجام این کار از پروتکل لیدو فایننس استفاده کرده که یکی از مشهورترین پلتفرم‌های استیکینگ اتریوم محسوب می‌شود.

برای خرید و فروش ترون در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم ترون بخرم

به‌عبارت دقیق‌تر، داده‌های درون‌زنجیره‌ای پلتفرم Lookonchain در ۲۵ فوریه (۶ اسفند) نشان می‌دهد که آدرس کیف پول جاستین در این روز تعداد 150,100 اتریوم را در پلتفرم لیدو فایننس استیک کرده است. ارزش این اتریوم‌ها به بیش از ۲۴۰ میلیون دلار می‌رسد و طی ۴ تراکنش به لیدو فرستاده شده است. در ۳ تا از این تراکنش‌ها ۵۰,۰۰۰ اتریوم منتقل شده و در دیگری نیز ۱۰۰ اتریوم انتقال یافته است.

پلتفرم ویل الرت (Whale Alert) نیز در این روز سه تراکنش با حجم ۵۰,۰۰۰ اتریوم به ارزش ۸۰,۰۷۷,۰۳۶ دلار را کشف کرد. طبق گزارش‌های این وبسایت، اتریوم‌های مذکور از جاستین سان به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است.

دلیل این کار جاستین سان چندان پیچیده نیست. مشخصاً او نسبت به بروزرسانی شانگهای خوش‌بین است و می‌خواهد از این فرصت استفاده کند. در حقیقت، استیک اتریوم با نزدیک شدن این به‌روزرسانی، به‌شدت رشد کرده است.

مطالب مرتبط: توسعه‌دهندگان چشم انتظار تست نت بروزرسانی شانگهای اتریوم

گفتنی است که سان به اندازه سرمایه‌گذاری‌های خود، توکن stETH (اتریوم استیک شده) دریافت کرده است که می‌تواند از آن‌ها برای معامله، مبادله، وام‌دهی یا هر کار دیگری استفاده کند.

داده‌های درون‌زنجیره‌ای موجود نشان می‌دهد که بیش از ۱۷.۰۲ میلیون اتریوم به ارزش ۲۷.۲۷ میلیارد دلار وارد بیکن چین (Beacon Chain) شده است. هرچند افزایش استیک اتریوم در بیکن چین نشان می‌دهد که این ارز دیجیتال امنیت بالایی دارد و پذیرش آن افزایش یافته است، توسعه‌دهندگان اتریوم مجبورند برداشت‌های آن را هم فعال کنند تا تعادل شبکه حفظ شود.

داده‌های وبسایت نانسن (Nansen) نشان می‌دهد که ۹۶,۹۰۰ نفر در استیک اتریو‌م شرکت کرده‌اند. علاوه بر این، طبق داده‌های وبسایت بیکن‌ اسکن (BeaconScan)، تعداد اعتبارسنج‌های فعال اتریوم به ۵۲۵,۹۲۳ نفر رسیده است.

در عین حال، بنیاد اتریوم قبلاً اعلام کرده بود که به‌روزرسانی شاپلا (شانگهای/کاپلا) در ۰۴:۰۴:۴۸ ساعت هماهنگ جهانی و در ۲۸ فوریه (۹ اسفند) فعال می‌شود. این فرایند قرار است در شبکه آزمایشی سپولیا (Sepolia) و در ارتفاع بلاک ۵۶,۸۳۲ انجام گردد. بعد از بروزرسانی مذکور، اعتبارسنج‌ها می‌توانند اتریوم‌های خود در بیکن چین را برداشت کنند و آن‌ها را به لایه اجرایی بیاورند.

کاهش قیمت اتریو‌م پس از انتشار داده‌های مربوط به تورم آمریکا

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

بعد از این که داده‌های مربوط به تورم شاخص هزینه‌های مصرف شخصی آمریکا در روز جمعه منتشر شد، بازار ارزهای دیجیتال روند نزولی قابل‌توجهی را تجربه کرد. قیمت اتریوم تنها در ۲۴ ساعت بیش از ۳ درصد کاهش یافت و به محدوده ۱,۶۰۰ دلار رسید. کف و سقف قیمتی اتریوم در این روز به‌ترتیب ۱,۵۸۳ و ۱,۶۵۲ دلار بود. قیمت این ارز دیجیتال، همچنان در محدوده ۱,۶۰۰ دلار قرار دارد.

ترجمه: تیم خرید و فروش ترون صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *