پلتفرم چین لینک فانکشن بر روی شبکه آزمایشی فوجی اولانچ راه اندازی شد

پلتفرم چین لینک فانکشن بر روی شبکه آزمایشی فوجی اولانچ راه اندازی شد | همتاپی

براساس یک اطلاعیه جدید، پلتفرم چین لینک فانکشن (ChainLink Functions) بر روی شبکه آزمایشی فوجی اولانچ (Avalanche Fuji) راه اندازی شده است. چین لینک فانکشن یک پلتفرم توسعه دهنده بدون سرور است که امکان اتصال سریع قرارداد هوشمند به API (رابط برنامه نویسی) وب2 (Web2) و ادغام وب2 و وب3 (Web3) را برای هر کسی فراهم می‌کند.

توسعه دهندگان قرارداد‌های هوشمند اکوسیستم اولانچ، با استفاده از ChainLink Functions، از این پس می‌توانند API وب2 و خدمات ابری را به سرعت در قرارداد هوشمند خود ادغام کنند. این بدان معناست که به لطف Chainlink Functions، هر API  وب 2 را می‌توان در شبکه اولانچ اجرا کرد.

برای خرید و فروش چین لینک در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم چین لینک بخرم

حساب کاربری توئیتر چین لینک در تاریخ 5 مه (15 اردیبهشت) اعلام کرد:

پلتفرم Chainlink Functions در شبکه آزمایشی فوجی در اکوسیستم اولانچ راه اندازی شده است. توسعه دهندگان AVAX می‌توانند تمام API های جهان را در عرض چند دقیقه و بطور امن به قرارداد هوشمند خود متصل کنند.

تا پیش از این، توسعه دهندگان وب3 نمی‌توانستند برای دسترسی به سیگنال‌های رسانه‌های اجتماعی، محاسبات هوش مصنوعی، خدمات پیام رسانی و سایر خدمات، قراردادهای هوشمند خود را به  API وب2 متصل کنند.

ورود Chainlink Functions به اولانچ، طیف گسترده‌ای از قابلیت‌ها و امکانات قرارداد‌های هوشمند را در اختیار این شبکه قرار می‌دهد. زیرا این اقدام، اتصال برنامه‌های وب3 به پایگاه‌های داده وب2 را برای توسعه دهندگان راحت‌تر می‌کند.

اولانچ، درگاه ورود Alibaba Cloud به متاورس

خبر مهم دیگر در ارتباط با اولانچ، تمایل شرکت خدمات ابری Alibaba Cloud به همکاری با اولانچ است. این شرکت که زیر مجموعه غول فناوری چینی یعنی Alibaba است، به دنبال راه اندازی یک پلتفرم متاورس با استفاده از بلاکچین اولانچ و فراهم نمودن امکان حضور شرکت‌ها در این فضا است.

اولانچ در تاریخ 14 اردیبهشت با انتشار یک پست در توئیتر از این همکاری خبر داد:

امروز Alibaba Cloud اعلام کرده است که با استفاده از اولانچ، وارد متاورس خواهد شد.

با استفاده از Cloudverse (دنیای مجازی ابری)، میلیون‌ها مشتری Alibaba Cloud قادر به بررسی و راه اندازی متاورس دلخواه و رونمایی از ابعاد و امکانات جدید برای مصرف‌کنندگان خواهند بود. اولانچ تمام الزامات بلاکچین را برای Cloudverse فراهم خواهد نمود.

پلتفرم Cloudverse با فراهم نمودن امکان نگهداری و ویرایش فضای متاورس، راهکاری تمام عیار را در اختیار کسب و کار‌هایی که به دنبال راهی جدید برای تعامل با مشتریان خود هستند قرار داده است.

اولانچ در اطلاعیه خود اعلام کرد که Cloudverse، ابعاد جدیدی از دنیای متاورس و تعامل با مشتریان را پیش روی میلیون‌ها کاربر Alibaba Cloud قرار خواهد داد.

طی این همکاری، Alibaba امکاناتی مانند قدرت محاسباتی و ذخیره سازی را تامین خواهد کرد و اولانچ نیز فناوری ساخت و ایجاد محیط‌های متاورس را ارائه می‌کند.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *