آدرس‌های فعال شبکه چین لینک سقف جدیدی ثبت کرد

 آدرس‌های فعال شبکه چین لینک سقف جدیدی ثبت کرد | همتاپی

تعداد آدرس‌های فعال شبکه چین لینک در هفته گذشته افزایش داشته است، همچنین قیمت چین لینک در ۲۴ ساعته گذشته شاهد ۳.۳۶ درصد افزایش قیمت بوده است. روند صعودی فعلی می‌تواند منجر به شکست میانگین متحرک ساده ۹ دوره‌ای شود و قیمت را به بالای آن بفرستد‌‌.

شرکت سنتیمنت (Santiment)، به عنوان شرکت تجزیه و تحلیل بلاک چین، در صفحه توییتری خود، در مورد افزایش ناگهانی تعداد آدرس های فعال شبکه لینک گزارش داده است‌. همچنین اظهار کرده است که این افزایش ها از زمان سقوط صرافی FTX شروع شده است.

آدرس‌های فعال شبکه چین لینک | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

آدرس‌های فعال شبکه چین لینک. منبع: سانتیمنت

در نتیجه فعالیت آدرس های فعال برای این شبکه در تایم بیش از یک ساله برای خود سقفی را ثبت کرده است. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

همانطور که در عکس زیر که توسط شرکت سنتیمنت در توییتر خود به اشتراک گذاشته شده است می‌بینید، تحرک آدرس‌های منحصر به فرد چین لینک در تایم فریم روزانه،  در طول هفته گذشته به بیش از ۸ هزار عدد رسیده است. در نهایت، این رخ داد باعث شده است که فعالیت آدرس‌های شبکه چین‌ لینک، به بالاترین سقف خود از می ۲۰۲۱ (خرداد ۱۴۰۰) برسد‌. 

طبق اطلاعات سایت کوین مارکت کپ (Coinmarcket Cap)، قیمت لینک در ۲۴ ساعت گذشته، ۳.۳۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است‌‌. و در زمان انتشار این خبر، قیمت این ارز ۵.۹۹ دلار است‌.

در مقایسه با دو رهبر بازار ارز دیجیتال، یعنی بیت کوین و اتریوم، قیمت ارز چین لینک به ترتیب ۶.۲۰ و ۶.۷۷ درصد افزایش قیمتی داشته است. همچنین حجم کل معاملات این ارز با افزایش ۲۱.۰۹ درصدی در تایم فریم روزانه، به ۳۵۳،۷۲۲،۴۰۷ دلار رسیده است.

نمودار قیمت چین لینک به دلار | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نمودار قیمت چین لینک به دلار. منبع: تردینگ ویو

امروز ارز لینک تلاش کرد تا از مقاومت میانگین متحرک ساده ۹ هفته‌ای عبور کند، اما قیمت از این سطح برگشت و شدوی کندل امروز را تشکیل داده است. با این حال، با وجود روند صعودی، ممکن است این ارز دیجیتال تلاش دیگری را برای شکست EMA ۹ داشته باشد.

علاوه بر این دلایل، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) در تایم فریم روزانه نیز از ادامه صعود این ارز حمایت می‌کند، خود RSI در زیر میانگین متحرک RSI قرار دارد، اما نکته مثبت این است که در سمت منطقه بیش از خرید قرار دارد و به دنبال عبور این میانگین متحرک است‌. این  سیگنالی قابل توجه، برای افزایش قیمت چین لینک تا ۶.۴۲۹ دلار است. 

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: coinedition.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *