تتر و اسمارت پی، USDT را در ۲۴,۰۰۰ خودپرداز کشور برزیل ارائه خواهند کرد

تتر و اسمارت‌پی، تتر را در 24,000 خودپرداز کشور برزیل ارائه خواهند کرد | همتاپی

کمپانی تتر، نهاد منتشر کننده بزرگترین استیبل کوین بر پایه دلار آمریکا (USD) در بازار کریپتو است، اعلام کرده تتر‌ در بیش از 24,000 خودپرداز کشور برزیل ارائه خواهد شد.

یک ارائه‌دهنده سیستم ارز دیجیتال به نام اسمارت پی (Smartpay)، مجموعه فناوری خودش را با شرکت ارائه‌دهنده خودپرداز تک‌بن (Tecban) ادغام کرده تا این اقدام عملی شود.

 عرضه USDT به خودپردازهای برزیل رسید

 استیبل کوین‌‌ها برای برخی از کشورهای آمریکای لاتین (به خاطر شرایط اقتصادی منحصربه‌فردشان)، از اهمیت حیاتی برخوردارند. حالا تتر به عنوان کمپانی منتشرکننده بزرگترین استیبل کوین دنیا قصد دارد این کوین ثابت شده با دلار آمریکا را به دست مردم برزیل برساند. این کمپانی اعلام کرد به لطف ادغام ایجاد شده بین شرکت فناوری کریپتوی شخص ثالث اسمارت پی و شرکت ارائه‌دهنده خودپرداز تک‌بن، تتر در بیش از 24,000 خودپرداز در سراسر برزیل در دسترس خواهد بود. این خودپردازها در هزار شهر کشور برزیل نصب خواهند شد.

حالا کاربران خدمات اسمارت پی می‌توانند با استفاده از این خودپردازها، تتر‌ (USDT) ارسال و دریافت کنند، تتر را با رئال برزیل مبادله کنند و در کل از این سیستم برای مخارج روزمره و پس‌انداز استفاده کنند. کمپانی تتر، پیش از این هم یک سیستم پرداخت برزیلی به نام Pix را با توکن USDT ادغام کرده که امکان پرداخت با تتر در صورت موجود بودن سیستم Pix را به کاربران می‌دهد.

 تتر یک ابزار مشارکت مالی برای برزیلی‌ها خواهد بود

 از نظر پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فنی تتر، این اقدام برای مشارکت برزیلی‌های بیشتری در سیستم مالی ارزهای دیجیتال بسیار مهم است. یک تحقیق جدید توسط موسسه Locomotiva نشان داده در ژانویه 2022، تقریباً 34 میلیون برزیلی هنوز به حساب بانکی دسترسی ندارند. به گفته آردوینو، نتایج این گزارش می‌تواند نتیجه مشکلات و تورمی باشد که در یک سیستم مالی با مشارکت پایین مشاهده می‌شود.

آردوینو در همین زمینه اظهار داشت: 

افزون توکن تتر به خودپردازهای سرتاسر برزیل، فرصت مشارکت مردم بیشتری در سیستم مالی را فراهم می‌کند. این منجر به تغییرات اساسی نه تنها در صنعت پرداخت، بلکه کل اکوسیستم مالی برزیل خواهد شد.

براساس آخرین آمار رسمی اداره درآمد فدرال برزیل (RFB)، در میان تمام ارزهای دیجیتال، تتر توکنی است که بیشترین حجم نقدینگی را در این کشور جابجا می‌کند. در ماه آگوست، این سازمان اعلام کرد بیش از 1.4 میلیارد دلار در 79,836 تراکنش تتر‌ جابجا شده و میانگین ارزش هر تراکنش نیز 18,000 دلار بوده است.

مقاله پیشنهادی: تتر چیست

به گفته روکلو لوپز (Rocelo Lopes) مدیرعامل اسمارت پی، این شرکت با هدف تشویق مردم به استفاده از تتر در سطح ملی قصد دارد این سیستم را تا سوم نوامبر فعال کند.

منبع: news.bitcoin.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *