استاندارد چارتد: ETFهای اسپات سولانا و ریپل احتمالاً در سال ۲۰۲۵ عرضه می‌شوند

به گزارش کوین‌دسک، جفری کندریک، تحلیلگر استاندارد چارترد (Standard Chartered)، بر این باور است که  ریپل و سولانا به احتمال زیاد ETFهای اسپات بعدی خواهد بود که در ایالات متحده عرضه می‌شوند. درست بعد از تأیید مجوز ETF‌های اسپات اتریوم، سرمایه‌گذاران و فعالان بازار منتظر عرضه ETF اسپات دیگر ارزهای دیجیتال هستند. استاندارد چارتد گفت که به‌احتمال زیاد سولانا و ریپل رقبای بعدی باشد اما این اتفاق تا سال ۲۰۲۵ رخ نمی‌دهد. جفری کندریک گفت:

بازار به‌دنبال ETF سایر ارزهای دیجیتال مانند ریپل و سولانا است و احتمالاً این اتفاق در سال ۲۰۲۵ رخ می‌دهد. درحال‌حاضر، دامیننس بیت کوین و اتریوم افزایش پیدا خواهد کرد و برندگان بعدی ETF اسپات در انتظار هستند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) روز پنجشنبه فرم‌های 19b-4 ارسالی توسط ناشران احتمالی ETF را تأیید کرد. از طرفی، تصویب سند S-1، تنها توسط چند صادرکننده احتمالی ثبت شده است و کمیسیون بورس آمریکا احتمالا هفته‌ها زمان نیاز دارد تا این سند را تأیید کند. برخی از متخصصان این صنعت بر این باورند که سولانا به خاطر شباهت‌هایی که به اتریوم دارد، گزینه بعدی برای سومین ETF باشد. سولانا سومین ارز دیجیتال بزرگ پس از بیت کوین و اتر از نظر ارزش بازار است. 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *