هجوم برای خرید تلفن‌ همراه سولانا؛هر گوشی به اندازه ۳ تا آیفون ۱۵

چکیده مطلب:

سولانا خبر از عرضه دومین نسخه saga خود داده است، این درحالی است که با انتشار این خبر که توکن‌های BONK به صاحبان گوشی‌های saga ایردراپ می‌شود، نسخه‌های اولیه این گوشی در حال معامله با قیمتی نزدیک به سه برابر یک آیفون 15 هستند!

گوشی جدید سولانا طوفان به پا کرد | همتاپی

به گفته یکی از افراد نزدیک به توسعه‌دهندگان سولانا، تلفن همراه جدید این شرکت از سخت افزاری جدید و قیمتی پایین‌تر از مدل Saga برخوردار خواهد بود.

به نظر می‌رسد که پس از فروش موفق اولین تلفن همراه کریپتویی سولانا، این شرکت دومین تلفن همراه هوشمند خود را نیز روانه بازار خواهد کرد.

این تلفن هوشمند نیز همان ویژگی‌های مدل قبلی، مانند کیف پول دیجیتال داخلی، نرم‌افزار اندروید سفارشی و یک فروشگاه dApp مختص برنامه‌های دیفای را در خود جای خواهد داد، اما با قیمتی کمتر و سخت افزاری متفاوت. تلفن همراه قبلی این شرکت، یعنی مدل Saga در سال گذشته و با قیمت 1000 دلار به بازار عرضه شد، اما کاهش فروش این مدل، منجر به کاهش قیمت آن شد.

اما اکنون و با توجه به عرضه محدود مدل Saga، بازار فروش آن تبدیل به یک بازار سیاه پرطرفدار شده است و عرضه مدل جدید توسط سولانا، باعث کاهش تب و تاب بازار مدل Saga خواهد شد. در زمان انتشار این خبر، کاربران در eBay حاضرند برای خرید یک دستگاه تلفن هوشمند Saga پلمپ و جدید 3,200 دلار پرداخت کنند. مبلغی که 5 برابر بیشتر از قیمت 5 هفته قبل این گوشی است. (این قیمت تقریبا نزدیک به 3 تا آیفون 15 می‌باشد)

در آن زمان، حامیان مدل Saga در پی تعویض تلفن همراهی بودند که به عنوان اولین پلتفرم موبایلی کریپتویی مختص تریدر ها و خریداران NFT شناخته می‌شد، اما در ایجاد یک بازار بزرگ و طرفداران کافی ناتوان بود. 

نگذار دارایی هات از دست بره

اما به محض اطلاع پیدا کردن کاربران از اینکه بخشی از توکن‌های BONK به دارندگان این نوع تلفن همراه اختصاص خواهد یافت و این توکن ها می‌توانند قسمتی از هزینه خرید موبایل را جبران کنند، همه چیز تغییر کرد، به طوری که تمام گوشی‌های Saga طی یک هفته به فروش رسیدند.

تلفن‌های همراه Saga طی یک ماه بعد نیز همچنان برای خریداران خود سودآور بودند. در این مدت ایردراپ پروژه‌های مختلف، توکن های باارزش گوناگون و NFT های مختلف به 15,000 تلفن همراه موجود اختصاص پیدا کرد. این ایردراپ ها باعث گسترش و افزایش طرفداران Saga شده و توسعه‌دهندگان بیشتری را مجاب به ساخت و تولید برنامه‌های موبایلی نموده است.

منبع: coindesk
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *