نرخ هفتگی سوزانده شدن شیبا به کمترین میزان خود رسید

نرخ هفتگی سوزانده شدن شیبا به کمترین میزان خود رسید | همتاپی

نرخ هفتگی سوزانده شدن توکن شیبا‌ اینو به کمترین میزان خود در طی چند ماه اخیر رسید، ظرف هفت روز گذشته طی 18 تراکنش 99,774,731 واحد توکن شیبا سوزانده شد. در صورتی که سابقاً این مقدار تنها در طی یک روز سوزانده می‌شد. این مقدار توکن سوزانده شده در این هفته حتی از هفته قبل که 197,799,286 واحد شیبا بود نیز کمتر است.

در ماه‌های اخیر میزان سوزانده شدن توکن شیبا با تأثیر از بازار نزولی ارزهای دیجیتال، کاهش یافته است. هفته گذشته را می‌توان یکی از بدترین هفته‌های تاریخ رمزارزها قلمداد کرد، هفته‌ای پر از هرج و مرج که در ادامه آن خبر ورشکسته شدن صرافی FTX، باعث شد تا قیمت رمزارزها به شدت کاهش یابد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

شرکت FTX که دفتر آن در باهاما قرار دارد روز جمعه گذشته و پس از منتفی شدن قرارداد نجات بخش خود با صرافی رقیب یعنی بایننس، با اعلام ورشکستگی این شرکت منجر به شدیدترین سقوط قیمت در بازار رمزارزها طی سال‌های اخیر شد.

احتمالاً همین امر تا حدی دلیل کاهش میزان توکن‌های سوزانده شده شیبا اینو در این هفته بود.

در گیر و دار شرایط بحرانی ناشی از ورشکستگی صرافی FTX، تیم شیبااینو برای جامعه این ارز دیجیتال حرف‌های اطمینان بخشی زده است. آنها گفته‌اند:

ما همانطور که به رشد و کار گروهی برای آینده‌ای روشن‌تر ادامه می‌دهیم ما اعتقاد داریم تمرکززدایی و نوآوری‌های  صنعت DeFi فرصت‌های جدیدی برای افراد ایجاد می‌کند، در کنار شما ایستاده ایم. ما از همه جوامع رمزارزها دعوت می‌کنیم تا در این راه به ما بپیوندند.

به نظر می رسد رویکرد جدید بازار به سمت هودل کردن شیبا پیش می‌رود

باید بگوییم که نه تنها میزان سوزانده شدن توکن‌های شیبا کم شد، بلکه تعداد تراکنش‌هایی که طی آن توکن‌های شیبا سوزانده می‌شود نیز به شدت کاهش یافته است. این امر می‌تواند باعث تغییر رویکرد بازار به سمت هودل کردن این توکن، شود.

طبق داده‌های سایت اینتودبلاک (IntoTheBlock)، در حال حاضر میزان هودل کنندگان توکن شیبااینو به 51 درصد رسیده که این نسبت در ماه‌های گذشته رشد داشته و از میزان افرادی که این توکن را به صورت کوتاه مدت و میان مدت هولد می‌کنند، بیشتر شده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. من همینو متوجه نمیشم که اگرتوکن سوزی باشه اون ارز میره بالا یانه ؟ میخریم میریزه میفروشیم میره بالا

  2. چرا تیم توسعه دهنده شیبا مقدار توکن سوزی این ارز رو کم کردن؟مگه با توکن سوزی ارزش اون ارز بالا نمیره؟دلیلش رو متوجه نشدم.توضیح بفرمایید لطفا