افزایش قیمت شیبا و رشد ۱۴۲۶۷ درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو

افزایش قیمت شیبا و رشد 14,267 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا اینو | همتاپی

نرخ توکن سوزی شیبا اینو اخیرا با افزایش چشمگیری همراه بوده است. این در حالی است که تعداد توکن‌های سوزانده شده چندان زیاد نیست.

به گزارش وبسایت شیب برن (SHIB Burn)، افزایش نرخ توکن سوزی شیبااینو در 24 ساعت گذشته برابر با 14,267 درصد بوده است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

نکته جالب توجه این است که میزان توکن سوزانده شده در این مدت خیلی زیاد نبوده است. به گزارش شیب برن، طی 24 ساعت گذشته تعداد 14 میلیون و 70 هزار توکن شیبا به ارزش 155 دلار (در زمان انتشار این خبر) به آدرس کیف پول‌های غیرفعال ارسال شده و سوزانده شده است.

نرخ توکن سوزی شیبا اینو | صرافی ارز دیجیتال همتاپی

نرخ توکن سوزی شیبا اینو

به گزارش شیب برن، بزرگترین تراکنش مربوط به توکن سوزی شیبا در روز گذشته، انتقال 9.8 میلیون توکن بوده است. در نتیجه تعداد توکن‌های سوزانده شده در روز پیش از آن، تنها 97,991 توکن بوده است.

در ادامه بهبود شرایط بازار طی روزهای اخیر، شیبااینو نیز با اندکی افزایش قیمت همراه شد. بر اساس آمارهای وبسایت کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، رمزارز شیبا اینو طی 24 ساعت پیش از انتشار این مطلب، افزایش 7 درصدی قیمت را تجربه نموده و در محدوده 0.000011 دلار معامله می‌شود.

حجم معاملات شیبا اینو نیز برای نخستین بار طی 17 روز گذشته، به 6 میلیارد دلار رسید.

در حال حاضر شیبااینو در رتبه 14 برترین رمزارزها قرار دارد. این افزایش قیمت در نتیجه فعال شدن امکان معامله شیبااینو برای کاربران آمریکایی صرافی بیت استمپ (BitStamp) رخ داد.

یو تودی (U.today) در ادامه گزارش خود عنوان نموده است که یکی دیگر از اقدامات شیبا اینو در روزهای اخیر، انتشار یک هنر مفهومی جدید به نام Dunes در محیط متاورس این اکوسیستم بوده است.

از سوی دیگر اخیرا شاهد تحرکات یکی از نهنگ‌های اصلی شیبا اینو بوده‌ایم. این نهنگ که 3.3 تریلیون توکن شیبا (به ارزش 37 میلیون دلار) در اختیار دارد، دارایی خود را از یک کیف پول ناشناس، به کیف پول دیگری منتقل نموده است.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *