تلاش توسعه‌دهند اصلی شیبا اینو برای ایجاد وحدت بین طرفداران ژاپنی شیبا

تلاش توسعه‌دهند اصلی شیبا اینو برای ایجاد وحدت بین طرفداران ژاپنی شیبا | همتاپی

شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، توسعه‌دهنده اصلی شیبا اینو، اخیراً علاقه خود را به جامعه ژاپنی شیبااینو نشان داده و تأکید کرده است که هنگام صحبت با آن‌ها زمان فوق‌العاده‌ای را گذرانده است.

او در توییت خود گیفی از مجموعه انیمیشنی ژاپنی دراگون بال (Dragon Ball) را نیز منتشر کرده است. در این گیف، عبارت «ما همه سایان هستیم» نمایش داده می‌شود که به نژاد سایان در انیمه مذکور اشاره دارد.

سایان‌ها افراد جنگجو و قدرتمندی هستند که به دلیل قدرت و نیروی مبارزه خود شناخته می‌شوند. در گیف کوساما دو مرد با ژاکت‌های سبز و آبی وجود دارد که شخصیت‌های گوکو و وجتا در انیمه مذکور و هر دو سایان هستند.

کوساما با انتشار این گیف احتمالاً قصد داشته روی وحدت و قدرت جامعه شیبااینو تأکید کند و با نمایش رفاقت سایان‌ها، پیوند طرفداران شیبااینو را نشان دهد. با این روش، او نشان داده است که جامعه شیبا اینو درست مانند سایان‌ها در سریال دراگون بال گروه قوی و متحدی محسوب می‌شود.

کوساما حتی موقعیت جغرافیایی حساب کاربری خود را هم به ژاپن تغییر و نشان داده که اخیراً به این کشور سفر کرده است.

به‌طور کلی، در راه‌اندازی این ارز دیجیتال هم از سگ ژاپنی شیبااینو الهام گرفته شده است. این نژاد محبوبیت بسیار زیادی در سراسر جهان دارد و تا حدودی شهرت خود را از میم مشهور یک سگ دوج به دست آورده است. محبوبیت این میم باعث ایجاد دوج کوین شد که بعدها راه را برای توکن شیبا اینو هموار کرد.

اعضای ژاپنی جامعه شیبا اینو از توییت کوساما قدردانی کرده‌اند. کاربری به نام رین‌ شیبا آرمی (rinshibarmy) گفته است:

از شما بابت این زمان سرگرم‌کننده‌ای که ایجاد کردید، ممنونم! ژاپنی شما خیلی خوب است. واقعاً تحت‌تأثیر قرار گرفتم. ژاپن از شما حمایت می‌کند! مشتاقانه منتظرم تا دوباره با شما صحبت کنم.

کاربر دیگر به اسم ریری شیبا آرمی (riri_shibarmy) گفته است:

همیشه در ژاپن به شما خوشامد می‌گوییم!

کوساما در توئیت دیگری نیز اعلام کرده که شیبااینو نازترین سگ جهان است. به نظر می‌رسد که این مسئله نشان‌دهنده ارتباط فرهنگی قوی بین ژاپن و نژاد شیبا اینو است و کوساما سعی کرده بر اهمیت ژاپن روی این میم کوین تأکید کند.

ارتباط بین او و جامعه شیبا اینو در ژاپن، نشان‌دهنده جذابیت بین‌المللی شیبااینو است. اعضای این جامعه طوماری ایجاد کرده‌اند تا این میم کوین در صرافی‌های بیشتری فهرست‌بندی شود.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

گفتنی است که با توسعه و تکامل شیبا اینو، اشتیاق و حمایت طرفداران آن، به‌ویژه در ژاپن، بی‌شک به موفقیت این ارز دیجیتال کمک خواهد کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *