با سوزاندن ۱۲۶ میلیون توکن نرخ توکن سوزی شیبا اینو افزایش یافت

با سوزاندن 126 میلیون توکن نرخ توکن سوزی شیبا اینو افزایش یافت

در 24 ساعت گذشته، با ارسال 8,375,655 توکن شیبا اینو به شش والت مرده، توکن سوزی شیبا 36 درصد افزایش یافت.

در طول هفت روز گذشته نیز، 126,452,790 توکن شیبا اینو (SHIB) طی 50 تراکنش سوزانده شده است. این تعداد، نسبت به 14 روز گذشته که 223,264,370 توکن سوزانده شده بود، کمتر است. اکانت Shibburn در توییتی نوشت:

 در هفت روز اخیر، در مجموع 126,452,790 توکن شیبا اینو طی 50 تراکنش سوزانده شد.

 

در زمان نگارش این مطلب، شیبا اینو 0.0000093 دلار است و در 24 ساعت گذشته کمی کاهش یافته است. رمزارز شیبا (SHIB) بعد از بازگشت از کف 0.0000081 دلاری در 22 نوامبر در محدوده‌ای که با گذشت روزها تنگ‌تر می‌شود، ثابت باقی مانده است.

این می‌تواند در تحلیل قیمت شیبااینو نشانه یک حرکت مهم باشد، اما دامنه این حرکت هنوز ناشناخته است. شاخص RSI روزانه نیز یکنواخت شده که احتمال تثبیت پیش از حرکت اصلی را افزایش می‌دهد.

همکاری شیبا اینو و رستوران Welly با یک مدل DAO جدید

پروژه شیبااینو در ماه فوریه از همکاری با یک رستوران زنجیره‌ای ایتالیایی به نام Welly خبر داد. در این همکاری یک مدل سازمان خودمختار غیرمتمرکز یا دائو (DAO) برای مشارکت جامعه شیبا در تصمیم‌گیری نیز پیشنهاد شده است.

مطالب مرتبط: تحلیل قیمت شیبا اینو: آیا افزایش قیمت ناشی از خرید نهنگ‌ها ادامه خواهد داشت؟

براساس آنچه در پست بلاگ یکی از اکانت‌های رسمی رستوران Welly آمده، در رونمایی اخیر گروه سازمانی غیرمتمرکز (D.O.G) این مجموعه در اواخر نوامبر مدل دائوی Welly آزمایش شده است. در این آزمایش از اعضای جامعه خواسته شده بود بهترین طراحی داخلی را از میان سه نمونه طراحی مفهومی برای شعبه‌های بعدی انتخاب کنند.

تصمیم‌گیری‌های آتی توسط اعضای جامعه رستوران Welly با استفاده از مدل D.O.G اتخاذ خواهند شد. این تصمیمات شامل دکور فروشگاه‎‌ها، محل شعبه‌های جدید، گزینه‌های منوی غذا و بسته‌بندی خواهد بود.

علاوه بر این، جامعه شیبا اینو نیز برای تصمیم‌گیری درباره بهترین نحوه استفاده از وجوه تخصیص یافته به هولدرهای شیبا (که شامل 15٪ از سودهای فروشگاهی خالص آتی است)، یک دائوی متفاوت را به‌کار خواهند گرفت.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبااینو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *