همکاری شیبا (Shiba Inu) با شرکت آنستاپبل دومینز (Unstoppable Domains)

امکان خرید دومین با ساتفاده از ارز دیجیتال شیبا

آنستاپبل دومینز که یک شرکت ارائه دهنده دامنه‌های غیرمتمرکز است، اعلام کرد که کاربران آن اکنون می‌توانند دامنه‌ی خود را با استفاده از ارز دیجیتال شیبا (SHIB) خریداری کنند. شیبا از زمانی که در آگوست 2020 راه اندازی شد، محبوبیت قابل توجهی را کسب کرد.

آنستاپبل دومینز با افزودن طیف گسترده‌تری از ارزهای دیجیتال به روش‌های پرداخت خود، به طور مداوم گزینه‌های خرید را برای کاربرانش گسترش می‌دهد. این شرکت پیش از این نیز پرداخت با استفاده از ارزهای محبوب دیگری مانند بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTC) را پذیرفته بود. در اوایل ماه مارس، این شرکت پشتیبانی خود را از دوج کوین (DOGE) اعلام کرد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

آنستاپبل دومینز، شرکتی است که دامنه‌های وبسایت را به صورت غیرمتمرکز به کاربران ارائه می‌دهد. به خاطر ماهیت غیرمتمرکز آن، این سرویس در برابر مصادره یا سانسور توسط هر مرجع متمرکزی مصون است. این شرکت در تلاش است تا با پیوند دادن مستقیم دامنه‌ها به کیف پول‌های ارز دیجیتال و برنامه‌های غیرمتمرکز، سیستم نام دامنه (DNS) را غیرمتمرکز کند. این فرآیند معاملات رمزارزها را نیز ساده‌تر می‌کند. زیرا نیاز به آدرس‌های متعدد کیف پول را از بین می‌برد و تجربه کلی کاربر از استفاده از رمزارزها را بهبود می‌بخشد.

انتظار می‌رود این مسئله کاربردهای ارزهای دیجیتال را گسترش دهد. در اوایل سال جاری، آنستاپبل دومینز از طریق ایجاد یک همکاری جدید با اپرا (Opera)، مرورگر وب3، هویت دیجیتالی خود را گسترش داد. در نتیجه کاربران این امکان را دارند تا با استفاده از شبکه پالیگان (matic) فرایند پرداخت با استفاده از ارز دیجیتال را به انجام برسانند.

این اقدام با هدف گسترش دسترسی کاربران به هویت مالیِ دیجیتالی و رشد پشتیبانی از رمزارزها انجام شود. در اواخر ماه دسامبر، آنستاپبل دومینز اعلام کرد که با جست‌وجوگر بلاکچین اتریوم یعنی اتر اسکن (Ethereum) و پالیگان اسکن (Polygonscan) ادغام می‌شود تا به کاربران این امکان را دهد اطلاعات درون زنجیره‌ای (on-chain) را تحلیل و تراکنش‌های خود را ردیابی کنند.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا اینو صرافی ارز دیجیتال همتا پی

 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *