شیبا اینو به رتبه چهاردهم کوین مارکت کپ سقوط کرد

شیبا اینو به رتبه چهاردهم کوین مارکت کپ سقوط کرد

شیبا اینو بعد از این که نتوانست مومنتوم صعودی خودش را حفظ کند، در جدول برترین ارزهای دیجیتال بازار در سایت کوین مارکت کپ (coinmarketcap) چند رتبه سقوط کرد.

ارز دیجیتال شیبا (با نماد shib) به عنوان دومین میم کوین بازار در رتبه‌بندی کوین مارکت کپ پایین‌تر از پولیگان (polygon) و دای (dai) قرار گرفت. قیمت شیبا در طول هفته گذشته حدود 7٪ کاهش یافت و اکنون از لحاظ ارزش بازار یا مارکت کپ در رتبه چهاردهم قرار دارد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

قیمت شیبا اینو در روز چهاردهم اوت بیش از 30٪ افزایش یافت و همین کافی بود تا این میم کوین در رتبه‌بندی مارکت کپ به رتبه دوازدهم برسد. با این اتفاق به نظر می‎رسید فصل میم کوین‌ها آغاز شده چون دوج کوین نیز در یک رالی صعودی قرار داشت. اما این مومنتوم صعودی خیلی زود کمرنگ شد.

پیتر برنت (peter brandt) یک تریدر شناخته شده، معتقد است شیبااینو بعد از شکل‌گیری الگوی سر و شانه معکوس، یک نقطه چرخش قیمت یا پیوت را ایجاد کرده بود.  

ارزش شیبااینو بعد از اوج قیمت چهاردهم اوت، 33٪ سقوط کرده است. در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبا در صرافی بایننس (binance) با نرخ 0.00001235 دلار انجام می‌شود.

شیبا اینو با کاهش ارزش 64 درصدی یکی از بیشترین افت قیمت‌ها در سال جاری را تجربه کرده است.

قیمت شیبااینو نسبت به اکتبر گذشته، 85.70 درصد سقوط کرده است. از طرفی، قیمت دوج کوین نیز وضعیت بدتری داشته و ارزش آن از ماه مه تا کنون 91.27 درصد کاهش یافته است.

شیبا اینو علیرغم تحرکات قیمت ناامیدکننده توانسته جامعه فعال و ظاهراً رو به رشد خودش را حفظ کند. اخیراً تعداد فالوورهای اکانت رسمی شیبا از اکانت دوج کوین به عنوان اولین میم کوین عبور کرده است.

بعد از موضع نزولی و هشدار جروم پاول (jerome powell) رئیس فدرال رزرو درباره اقتصاد آمریکا در نشست سالانه جکسون هول (jackson hole) در اوایل هفته، کل بازار ارز دیجیتال تسلیم فشار نزولی شد.

روز شنبه، قیمت بیت کوین به زیر سطح 20,000 دلار رسید و هنوز نتوانسته به این سطح بازگردد.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001199 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 2.33 کاهش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *