ارز شیبا در صرافی معتبر بیترکس (Bittrex) لیست شد

ارز شیبا در صرافی معتبر بیترکس (Bittrex) لیست شد | همتاپی

ارز شیبا بالاخره رسماً روی صرافی بیترکس (Bittrex)، که از معروفترین صرافی‌‌های ارز دیجیتال در آمریکاست، لیست شد. با این اتفاق شیبااینو یک صرافی بزرگ دیگر را نیز به کلکسیون خود اضافه کرد. لازم به ذکر است که رقیب اصلی ارز شیبااینو یعنی دوج کوین نیز در ماه سپتامبر سال 2018 در این صرافی لیست شده بود.

پس از لیست شدن شیبااینو در چندین صرافی طی سال گذشته، اکنون می‌توان شیبا را در چندین صرافی معروف ارزهای دیجیتال از جمله بایننس، کوین بیس، جیمینای و غیره معامله کرد.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

طبق گزارش منتشر شده در سایت یوتودی (U.Today)، ارز شیبااینو بالاخره در ماه ژوئن در صرافی معروف بیت‌استمپ (Bitstamp) لیست شد و اپلیکیشن رابین هود (Robinhood) نیز در ماه آوریل این کار را انجام داد. صرافی سوئیچ‌هیر (Switchhere) نیز در اواخر ماه ژوئن، از لیست شدن شیبا، LEASH و BONE خبر داد. در همان بازه زمانی، شرکت خدمات مالی آلمانی ویویدمانی (Vivid Money) نیز از ارز شیبا پشتیبانی کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در اکانت توییتر شیبا‌ بورن (shibburn)، تا کنون بیش از 43 میلیون واحد شیبا SHIB طی انجام 14 تراکنش سوزانده شده، و در 24 ساعت گذشته نیز بیش از 43,143,474 واحد از این توکن سوزانده شده است.

سوزانده شدن بیش از 43 میلیون واحد از ارز شیبا اینو

بر اساس داده‌های سایت اینتودبلاک (IntoTheBlock)، تراکنش‌های بزرگ انجام شده ارز شیبا اینو در روز گذشته 30 درصد افزایش داشت و این امر نشان می‌دهد که نهنگ‌های شیبااینو، یا هولدرهای بزرگ این ارز به جنب و جوش افتاده‌اند.

ارزش یک تراکنش معمولی ارز شیبااینو غالباً بیش از 100,000 دلار است و افزایش قابل توجه حجم تراکنش‌ها، معمولاً مربوط به افزایش فعالیت خرید و فروش نهنگ‌هاست. البته شیبااینو رکورد جدیدی را نیز به ثبت رسانده است. طبق آمار سایت وال‌استیت (WhaleStats)، تعداد هولدرهای شیبااینو اکنون به 1,202,755 آدرس رسیده است و در حال حاضر شیبااینو برترین جایگاه را در از لحاظ دارایی‌های 100 نهنگ برتر اتریوم دارد. شیبااینو سطح روانی قیمت 0.000010 دلاری که سه روز پیش نیز مشاهده شده بود، مجدداً بدست آورد و در زمان نگارش این مقاله با 4.8 درصد افزایش، روی قیمت 0.0000107 دلار معامله می‌شود.

مطالب مرتبط: شیبا با افزایش قیمت ۴۰ درصدی از نظر ارزش بازار از ترون سبقت گرفت

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *