شیبا اینو به میان ۱۰ رمزارز برتر خریداری شده بازگشت

شیبا اینو به میان 10 رمزارز برتر خریداری شده بازگشت

میم کوین محبوب، شیبا اینو (SHIB)، دوباره در لیست ارزهای دیجیتال خریداری شده توسط نهنگ‌های اتریوم قرار گرفت.   

به گزارش اکانت WhaleStats که به بررسی فعالیت کیف پول های دیجیتال یا اصطلاحا  والت‌ها می‌پردازد، شیبا اینو طی 24 ساعت گذشته دوباره در لیست 10 رمزارز برتر در بلاکچین اتریوم قرار گرفته است. در این میان و با خرید و فروش شیبا اینو در مقادیر زیاد توسط نهنگ‌ها، شیبا اینو نیز تحرکات شدیدی داشته است.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

شیبا اینو؛ محبوب‌ترین ارز دیجیتال میان نهنگ‌های اتریوم

براساس توئیت WhaleStats در روز 5 دسامبر، شیبا اینو (SHIB) در میان 10 ارز دیجیتال محبوب میان 5000 نهنگ بزرگ اتریوم قرار داشته است. ارزهای دیجیتال متیک (MATIC) و cbETH سایر توکن‌های این لیست هستند که نهنگ‌های اتریوم بیش از سایر رمزارزها برای خریدشان اقدام کرده‌اند. البته، شیبا اینو نتوانست مدت زیادی در این لیست باقی بماند و اکنون توکن‌های APE، DAI و stETH جزء لیست هستند.

اکانت WhaleStats در توییتی اعلام کرد:

شیبا اینو اکنون یکی از 10 توکن محبوب میان 5000 نهنگ بزرگ اتریوم در 24 ساعت گذشته می‌باشد. توکن‌های SMARTCREDIT، ANT، cbETH، MATIC و COV هم در لیست قرار دارند.

با این وجود، نهنگ‌ها طی 20 ساعت گذشته نزدیک به یک تریلیون توکن SHIB جابه‌جا کرده‌اند. برخی از این توکن‌ها در صرافی ارز دیجیتال بایننس (Binance) فروخته شده‌اند و برخی دیگر به والت‌های تازه ساخته شده انتقال یافته‌اند.

نزدیک به نیم میلیارد ارز دیجیتال SHIB هم توسط صرافی بایننس میان والت‌های خودش جابه‌جا شده است. این امر بعنوان بخشی از الگوریتم نظارتی اثبات ذخیره (PoR) که بایننس بعد از نابودی صرافی FTX برای خودش و سایر صرافی‌های ارز دیجیتال معتبر طراحی کرده، انجام می‌گردد. 

مطالب مرتبط: با سوزاندن ۱۲۶ میلیون توکن نرخ توکن سوزی شیبا اینو افزایش یافت

اما نهنگ‌های اتریوم همه توکن‌های شیبای خود را فروختند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی U.Today در روز دوشنبه، در والت‌های 100 سرمایه‌گذار برتر اتریوم (ETH)، دیگر مقادیر هنگفت شیبا اینو وجود ندارد.

براساس جدول دارایی‌های کریپتو ذخیره شده در والت‌های بزرگ اتریوم، شیبا اینو دیگر بین 10 دارایی برتر و حتی 20 دارایی برتر نیز قرار ندارد.

در حال حاضر، قسمت عمده سبد سرمایه این نهنگ‌ها، از استیبل کوین‌های یو اس دی کوین (USDC) و تتر (USDT) تشکیل می‌شود و کوین‌های دیگری مثل دای (DAI) و رپد بیت کوین (WBTC) نیز بعد از آن‌ها در این لیست قرار می‌گیرند. 

به گزارش سایت کوین مارکت کپ، در 24 ساعت گذشته،  حجم معاملات ارز دیجیتال SHIB حدود 120 میلیون دلار بوده است و اکنون ارز دیجتال شیبا در قیمت 0.00000912 دلار معامله می‌شود.  

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. به نظرتون قیمت شیبا تا کجا میره بالا به نظرم یک ریزش سنگینی داره !!

  2. ماشالا با جامپی که شیبا اینو میکنه مشخصه خریداراش زیاد میشه .:)