رابرت کیوساکی در انتظار بیت کوین ۱۰ هزار دلاری

رابرت کیوساکی در انتظار بیت کوین 10 هزار دلاری | همتاپی

رابرت کیوساکی سرمایه گذار معروف حوزه املاک، طلا و بیتکوین، که عمده شهرت خود را مدیون کتاب غیرداستانی‌اش به ‌نام «پدر پولدار پدر فقیر (کتابی با محتوای آموزش سواد مالی)» است، اخیراً در توئیتر نظرات مثبتی را در مورد بیت کوین بیان کرده است.

آقای کیوساکی اعلام کرده است که پس از ریزش اخیر قیمت بیت کوین، نه تنها نگران نشده بلکه بیشتر هیجان زده شده است.

بیتکوین را به املاک ترجیح می‌دهم

کیوساکی بار دیگر به طرفداران بی‌شمارش یادآوری کرد که علاوه بر دارایی‌های فیزیکی مانند طلا و نقره، بر روی بیتکوین هم سرمایه گذاری کرده است. او حرفه سرمایه گذاری خود را در دهه ۹۰ میلادی و با سرمایه‌گذاری بر روی املاک آغاز کرد. با این حال وی اخیرا اعلام کرده است که بازار املاک دیگر برای سرمایه گذاری مناسب نیست و اکنون سرمایه گذاری بر روی بیت کوین را ترجیح می‌دهد.

از سال ۲۰۲۰ توییت‌های کیوساکی همواره با اظهارات مثبت در مورد بیت کوین همراه بوده است. در زمان آغاز پاندمی جهانی و همزمان با چاپ شش تریلیون دلار توسط دولت آمریکا تحت عنوان کمک هزینه نجات، آقای کیوساکی ادعا کرد که دلار دیگر مرده است و زنده باد بیتکوین.

منتظر کف قیمت جدید بیت کوین هستم

رابرت کیوساکی در آخرین توئیت خود اعلام کرد که همچنان منتظر رسیدن قیمت بیت کوین به کف خود است؛ جایی که به اعتقاد او باید بین محدوده ۱۰ تا ۱۲ هزار دلار باشد.

او ادعا کرده است که در مورد رشد بیتکوین در مقابل خزانه داری آمریکا و فدرال رزرو شرط می‌بندد و با رسیدن قیمت بیتکوین به این محدوده نه تنها نگران نمی‌شود بلکه بیشتر هیجان زده خواهد شد.

بیتکوین؟ نگرانی؟ نه به نظر من فقط دست به خرید بیت کوین و طلا بزنید من  خودم بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کرده‌ام. همانطور که بر روی دارایی‌های فیزیکی مانند طلا، نقره و املاک سرمایه گذاری می‌کنم. من تریدر یا نوسان گیر نیستم. اگر قیمت بیت کوین به کف 10 تا 12 هزار دلاری برسد، هیجان زده می‌شوم نه نگران. من بر روی طلا، نقره و بیتکوین با فدرال رزرو، بایدن و خزانه داری شرط می‌بندم.

فدرال رزرو، بانک مرکزی ایالات متحده، به منظور مهار تورم در سال جاری، سیاست‌های سخت گیرانه‌ای را در پیش گرفته است که افزایش نرخ بهره یکی از آن‌ها بوده است. با هر بار افزایش این نرخ، یک شوک به قیمت بیت کوین وارد شده و قیمت این رمزارز را در محدوده 20 هزار دلار یا پایین تر نگاه داشته است.

مطالب مرتبط

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. میشه اخبار منفی نزارید 🙂 . من هم نظرم اینه قیمت بیتکوین حداقل به ۲۵ هزار دلار میرسه

  2. شوخیشم زشته که قیمت بیتکوین با همون افادش برسه به ۱۰ هزار دلار. من که چشم آب نمیخوره

  3. برای ماهاییکه بیت نخردیم و نداریم خوبه که قیمت بیتکوین به ۱۰ هزار دلار برسه و با این قیمت بشه بیتکوین خرید 🙂

  4. تا پارسال همه بیت کوین رو به املاک ترجیح میدادن الان با این ضررررررر هیچکس سمت خرید بیتکوین نمیره

  5. والا بیت کوین به این قیمت برسه ماهم خیلی هیجانزده میشیم طوریکه باید با برانکارد مارو ببرن

  6. قبلا که اظهار نظر کرده بود که قیمت بیت کوین خیلی زیاد گرون هست و این داستانا باز چی شده حرفشو عوض کرده؟