افتخاری دیگر برای ریپل؛ حضور در جمع ۱۰۰ شرکت برتر مجله Poeple

ریپل در جمع صد شرکت برتر | همتاپی

شرکت ریپل (XRP) پس از کشمکش‌های شدیدی که با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) داشت، از سوی مجله پیپل (People) مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت. در هفته جاری، نشریه پیپل این شرکت بلاکچینی مستقر در سان فرانسیسکو را در فهرست «۱۰۰ شرکت برتری که به کارکنان و جامعه خود اهمیت می‌دهند» قرار داد.

نگذار دارایی هات از دست بره

مجله پیپل بابت برنامه تأثیر ریپل (Ripple Impact Program) که یک طرح مسئولیت اجتماعی است، از این شرکت تقدیر کرد. هدف اصلی این طرح بهبود مشارکت مالی، تشویق به ماندگاری و پیشبرد تحقیق و پژوهش بود.

حضور ریپل در فهرست «۱۰۰ شرکت برتر ۲۰۲۳ که به کارکنان و جامعه خود اهمیت می‌دهند»

شرکت‌هایی که در فهرست مجله پیپل قرار گرفتند، از نظر ایجاد حس ارزشمندی در مشتریان عملکردی فراتر از انتظار داشتند. همچنین در این فهرست از کسب‌وکارهایی تقدیر شد که کارکنان خود را به ایجاد دنیایی بهتر تشویق می‌کنند.

مقاله پیشنهادی: ریپل چیست

در این فهرست، شرکت سیسکو (Cisco) در صدر قرار گرفت. در ادامه شرکت‌هایی همچون امریکن اکسپرس (American Express)، پرایس واتر هاوس کوپرز (PricewaterhouseCoopers)، تارگت (Target)، انویدیا (NVIDIA)، دیلویت (Deloitte)، اکسنچر (Accenture)، اتلاسیان (Atlassian) و مستر کارت (MasterCard) به چشم می‌خورند. شرکت ریپل نیز رتبه ۸۳ این لیست را به خود اختصاص داد.

یکی از کارکنان این شرکت در مورد فرهنگ سازمانی ریپل گفت:

در این شرکت فرصت‌های زیادی برای شرکت در خدمات اجتماعی و دستیابی به مزایای تأمین سلامت روانی وجود دارد. از همه مهمتر این‌که کارکنان این شرکت بابت ایجاد تعادل میان زندگی و کار خود، مورد تشویق و قدردانی قرار می‌گیرند.

شرکت ریپل نیز در رابطه با موفقیت اخیر خود اعلام کرد:

مایه افتخار ماست که در این لیست مجله پیپل قرار گرفتیم. از تمام کارکنان ریپل که در این یک سال، چه در محل شرکت یا نقطه‌ای دیگر از جهان، در طرح‌های تأثیر ریپل از ما حمایت کردند تشکر و قدردانی به عمل می‌آوریم.

این اولین باری نبود که شرکت ریپل بابت کارهای انسان‌دوستانه خود مورد تقدیر قرار می‌گیرد. این شرکت در ابتدای ماه جاری در فهرست «۱۰۰ شرکت برتر در فعالیت‌های انسان‌دوستانه سازمانی منطقه خلیج سان فرانسیسکو» جای گرفت.

علاوه بر این، ریپل به دلیل شرکت در فعالیت‌های غیرانتفاعی و عام‌المنفعه موفق شد جایزه (Beyond the Check) را از آن خود کند.

[مطالب مرتبط: دلیل رشد ۲۰ درصدی بون شیباسواپ در هفته گذشته چه بود؟]

با تتر کمر تورم رو بشکن

بررسی وضعیت فرهنگ کاری در شرکت‌های بلاکچینی

شرکت ریپل در حالی این افتخار را کسب کرد که گزارش‌های منتشر شده در ماه‌های قبل نشان می‌دهند ناراضی‌ترین کارکنان در میان صنایع متعلق به شرکت‌های بلاکچینی هستند.

شرکت کاریابی ترو آپ (TrueUp) با استفاده از داده‌های سایت نقد و بررسی مشاغل گلس دور (Glassdoor) یک نمودار مقایسه‌ای ایجاد کرد که اطلاعات مفیدی را نمایش می‌دهد.

این نمودار رضایت کارکنان و رشد آن‌ها در شرکت‌های بلاکچینی را به صورت تصویری مورد مقایسه قرار می‌دهد. در این نمودار، ۲۷ شرکت کریپتوکارنسی با بیشترین ارزش بازار مورد مقایسه قرار گرفته‌اند.

این داده‌ها نشان می‌دهند که ناراضی‌ترین کارکنان متعلق به پلتفرم وام‌دهی سلسیوس (Celsius)، صرافی جمینی (Gemini) و شرکت ارز دیجیتال امبر گروپ (Amber Group) هستند. نکته جالب اینجاست که کارکنان صرافی‌های بایننس (Binance) و کوین بیس (Coinbase) نیز در زمره ناراضی‌ترین‌ها قرار داشتند.

با توجه به این شرایط آینده ریپل را چطور ارزیابی می‌کنید؟ در بخش کامنت‌ها نظرات خود را به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptopotato
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *