رابرت کیوساکی: بزودی شاهد سقوط بازار خواهیم بود!

چکیده مطلب:

رابرت کیوساکی در تازه‌ترین اظهار نظر خود به مردم هشدار داد که از بورس ایالات متحده دوری کنند، چون این بورس بر روی 7 شرکت بزرگی سوار است که به زودی دچار فروپاشی خواهند شد. او همچنین همه را به خرید بیت کوین و حفظ دارایی‌های خود با بیت کوین توصیه کرد.

هشدار کیوساکی در مورد ریزش بازار سهام آمریکا

رابرت کیوساکی، نویسنده مطرح کتاب «پدر پولدار پدر فقیر»، بار دیگر درباره سقوط بازار سهام و اوراق قرضه هشدار داده است. او در جدیدترین اظهارات خود گفته است:

بازار سهام روز به روز بالاتر می‌رود. افراد ساده فکر می‌کنند این موضوع نشانه اقتصاد قوی است. گول نخورید!

او همچنین هشدار داده است که سقوط بعدی این بازار ممکن است منجر به رکود شود.

هشدار کیوساکی در مورد سقوط بازار

این نویسنده پیش از این نیز در مورد سقوط و ریزش بازار سهام هشدار داده بود. پدر پولدار پدر فقیر، نام کتابی است که در سال 1997 توسط کیوساکی و شارون لکتر نوشته شده و به مدت بیش از 6 سال در لیست پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز قرار داشته است. تاکنون بیش از 32 میلیون نسخه از این کتاب به بیش از 51 زبان و در بیش از 109 کشور به فروش رسیده است.

پشت دست بیت کوین بازی کردن

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

 

کیوساکی روز جمعه با انتشار یک پست در شبکه اجتماعی X گفت:

بازار سهام بالاتر و بالاتر می‌رود. افرادی ناآگاه باور می‌کنند که این نشانه قوی بودن اقتصاد است. گول نخورید. در واقع 7 طبل توخالی که با دلارهای دولت ایالات متحده تامین مالی می شوند، بازار سهام را بالا نگه می‌دارند. لطفاً مراقب باشید. بازار سهام و اوراق قرضه در آستانه سقوط قرار دارند.

منظور کیوساکی در واقع کنایه به سهام 7 شرکت بزرگ حوزه فناوری یعنی تسلا، متا، آلفابت، آمازون، اپل، مایکروسافت و انویدیا است. کیوساکی تاکنون چندین بار نسبت به احتمال ریزش و سقوط قریب‌الوقوع بازار سهام هشدار داده است. این نویسنده شناخته شده بارها اعلام کرده است که به فدرال رزرو، دولت بایدن، وزارت خزانه داری و بانک‌های وال استریت اعتماد ندارد.

او هشدار داده است که رهبران ایالات متحده، اقتصاد این کشور را به سمت رکود و جنگی دیگر سوق خواهند داد. او در ماه دسامبر گذشته نیز اعلام کرده بود سقوط آتی بازار، باعث ایجاد رکود خواهد شد.

کیوساکی در ماه گذشته نیز به سرمایه گذاران در مورد افزایش سرسام‌آور بدهی دولت آمریکا هشدار داد و به آنها توصیه کرده بود که هر چه سریع‌تر اقدام به خرید بیت کوین کنند. او در هفته جاری نیز دلیل خرید بیت کوین های خود را توضیح داد و اعلام کرد که این ارز دیجیتال می‌تواند «جلوی سرقت دارایی ما توسط پول خودمان» را بگیرد و از ما محافظت کند.

این نویسنده همچنین ادعا کرده است که پس از تایید صندوق‌های بیت کوین قابل معامله در بورس (ETF) توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، دارایی بیت کوین خود را افزایش داده است. کیوساکی در صحبت‌های خود به اهمیت هاوینگ پیش رو اشاره نموده و معتقد است که قیمت بیت کوین بزودی به 150 هزار دلار خواهد رسید.

به نظر شما آیا این بار پیش بینی رابرت کیوساکی نویسنده پدر پولدار پدر فقیر، درباره سقوط قریب‌الوقوع بازار سهام و اوراق قرضه درست خواهد بود؟

 

منبع: news.bitcoin
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *