معاملات په‌په بیشتر از ۱۰ میلیون دلار اتریوم را سوازنده است

معاملات په‌په بیشتر از ۱۰ میلیون دلار اتریوم را سوازنده است | همتاپی

داده‌‌های صرافی یونی سواپ نشان می‌دهد که معامله‌گران میم کوین تازه معرفی شده په‌په طی ۳ هفته گذشته تاکنون ۵,۳۰۰ توکن اتریوم به ارزش بیشتر از ۱۰ میلیون دلار را در تراکنش‌های خود سوزانده‌اند.

اگر فقط بگوییم که راه‌اندازی میم کوین په‌په مؤفقیت‌آمیز بوده است؛ مطمئناً آن را دست کم گرفته‌ایم. محبوبیت این میم کوین در هفته گذشته به قدری افزایش یافته که در کل بازار ارزهای دیجیتال بیشترین حجم تراکنش‌ها را داشته است. در پی این افزایش محبوبیت ارزش بازار میم کوین په‌په در کم‌تر از دو هفته خود را به ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار رسانده و در روز جمعه با رشد تقریباً ۹۲ درصدی از ۱ میلیارد دلار عبور کرده است.

مقاله پیشنهادی: اتریوم چیست

علاوه بر این، حجم معاملات روزانه این میم کوین هم به‌شدت رشد کرده و از مشهورترین ارزهای دیجیتال بازار پیشی گرفته است. بعد از رشد قیمت په‌په، توسعه‌دهندگان زیادی میم کوین‌های خود را راه‌اندازی کرده‌اند. با رشد این میم کوین‌ها و معاملات مربوط به آن‌ها کارمزدهای شبکه اتریوم هم به اوج ۱۲ ماهه خود رسیده است.

بیش از 5300 اتر سوزانده شد

داده‌های وب‌سایت یونی سواپ نشان می‌دهد که معامله‌گران په‌په طی سه هفته گذشته نزدیک به ۵,۳۰۰ اتریوم به ارزش بیشتر از ۱۰ میلیون دلار را به‌خاطر پرداخت هزینه گس خود سوزانده‌اند. به‌عبارت دقیق‌تر، از ۲۸ آوریل (۸ اردیبهشت) معامله‌گران په‌په نزدیک به ۴۱۳,۲۸۳ تراکنش در شبکه اتریوم انجام داده‌اند. 

طبق اعلام قبلی وب‌سایت کوین‌گپ (CoinGape)، صرافی  ارز دیجیتال بایننس نیز  مه (۱۵ اردیبهشت) جفت‌ارزهای معاملاتی «په‌په و تتر»  را به فهرست معاملاتی خود اضافه کرد.

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *