پی پال (Paypal) خدمات انتقال ارز دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد

پی پال خدمات انتقال ارزهای دیجیتال را در اختیار کاربران قرار می‌دهد | همتاپی

پی پال (PayPal)، غول خدمات پرداخت، با ارائه یک سرویس جدید برای برنامه موبایلی مختص خود یعنی Venmo، رویکرد جدیدی را در پذیرش ارزهای دیجیتال اتخاذ نموده است.

شرکت پی پال که به عنوان یکی از بزرگترین شرکت‌ها در زمینه خدمات پرداخت به شمار می‌رود، با معرفی ویژگی‌های جدید برای برنامه Venmo، خدمات پرداخت و انتقال ارز های دیجیتال را برای کاربران این برنامه فراهم کرده است.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

Venmo یک سرویس پرداخت موبایلی متعلق به شرکت پی پال است که تبدیل به یک پلتفرم محبوب برای انجام تراکنش‌های همتا به همتا شده است. هدف از ارائه این قابلیت جدید نیز ایجاد انعطاف پذیری بیشتر در مدیریت دارایی‌های دیجیتال کاربران است.

Venmo فرایند بسیار ساده‌ای را برای انتقال ارزهای دیجیتال در نظر گرفته است. کاربران برای انجام این کار باید به تب Crypto رفته و پس از مشاهده موجودی ارزهای دیجیتال خود، با وارد کردن آدرس کیف پول گیرنده، انتقال ارز به یک کاربر Venmo و یا یک کیف پول خارج از برنامه را انتخاب ‌کنند.

کاربران همچنین می‌توانند با به اشتراک گذاشتن کد QR مختص خود، ارز دیجیتال دریافت کنند. البته کاربران باید به این موضوع توجه کنند که پرداخت ارزهای دیجیتال قابل لغو و یا بازگردانی نبوده و آن‌ها باید با بررسی و تایید دقیق آدرس گیرنده، از صحت اطلاعات وارد شده اطمینان پیدا کنند.

پی پال اولین بار در سال 2020 و با ایجاد قابلیت خرید و فروش و نگهداری ارز هایی مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و بیت کوین کش، به حمایت از ارزهای دیجیتال پرداخت.

این اقدام که منجر به شکل‌گیری یک روند صعودی قدرتمند شد، در پاسخ به گسترش توجه کاربران به ارزهای دیجیتال و نیاز به ارائه پلتفرم‌های در دسترس‌تر و کاربرپسند‌تر صورت گرفت. هدف پی پال از ورود به دنیای ارز های دیجیتال، ارتقاء ویژگی‌های خود در پذیرش ارز های دیجیتال و همچنین تثبیت جایگاه خود به عنوان یکی از شرکت‌های برتر و پیشرو در زمینه پرداخت دیجیتال بود.

پس از راه‌اندازی اولیه این ویژگی، پی پال خدمات مربوط به ارزهای دیجیتال را در اختیار همه مشتریان واجد شرایط در ایالات متحده قرار داد و پس از آن ویژگی «Checkout with Crypto» را معرفی کرد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از ارز دیجیتال، از میلیون‌ها فروشگاه آنلاین خرید کنند.

پس از این اقدام، پی پال همچنان به توسعه امکانات خود در زمینه ارزهای دیجیتال ادامه داده است. انتظار می‌رود که جدیدترین بروز‌رسانی Venmo طی هفته آتی و از اویل ماه مه میلادی در اختیار کاربران قرار بگیرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *