رشد ۶درصدی قیمت نات کوین با رسیدن تعداد بازیکنانش به ۴۰میلیون کاربر

چکیده مطلب:

نات‌کوین، یک بازی تلگرامی کسب درآمد موبایلی، موفق شد در کمتر از یک ماه، پایگاه کاربری خود را به ۴۰میلیون نفر افزایش دهد. این رقم افزایش ۱۴درصدی کاربران در بازه سه هفته‌ای را نشان می‌دهد. موفقیت نات‌کوین را می‌توان به سیستم جدید “کسب پاداش از ماموریت‌ها” نسبت داد که به بازیکنان امکان دریافت پاداش به صورت مستمر و غیرفعال را می‌دهد. بازیکنان تاکنون در ۲۰کمپین مختلف، مجموعا ۱.۵میلیون دلار از ارز تون را به عنوان پاداش دریافت کرده‌اند.

رشد ۶درصدی قیمت نات کوین با رسیدن تعداد بازیکنانش به ۴۰میلیون کاربر تلگرام

نات کوین، یک بازی برای کسب درآمد (Play-to-Earn) در پیام‌رسان تلگرام است و اعلام کرد که تعداد کاربران آن اکنون به ۴۰ میلیون نفر رسیده است. بازیکنان نات کوین در مجموع ۱.۵ میلیون دلار از طریق این بازی به دست آورده‌اند.

تیم توسعه‌دهنده نات‌کوین با اعلام رسیدن به ۴۰ میلیون کاربر، ادعاهای برخی ابزارهای تحلیلی شخص ثالث را رد کرد. این ابزارها به دلیل استفاده از پارامترهای نادرست، تعداد کاربران بازی را اشتباه محاسبه می‌کردند.در واقع، با انتشار آمار جدید از سوی تیم توسعه‌دهنده، محاسبات غلط این ابزارها تحلیلی آشکار شد.

براساس داده‌های وب‌سایت کوین‌گکو (CoinGecko)، درحال‌حاضر، قیمت ارز دیجیتال نات (NOT) حدود ۰.۰۱۸۵دلار معامله می‌شود. این رقم نشان‌دهنده افزایش ۵درصدی قیمت در ۲۴ساعت گذشته و رشد چشمگیر ۲۱۰درصدی در ۱۴روز اخیر است،.

در ابتدای ماه جاری میلادی (خرداد)، ارزش توکن NOT به رکورد تازه ۰.۰۲۸۳دلار رسید که این امر ارزش بازار آن را تا بیش از ۲.۷۵ میلیارد دلار افزایش داد.

طبق اعلام تیم توسعه نات کوین، بازیکنان تاکنون در ۲۰کمپین مختلف، مجموعا ۱.۵میلیون دلار تون (TON) را به عنوان پاداش دریافت کرده‌اند. آن‌ها انتظار دارند که با راه‌اندازی کمپین‌های خودکار در این پلتفرم، رقم کسب‌شده به طور چشمگیری افزایش یابد.

قابلیت‌های جدید نات کوین

تیم توسعه‌دهنده نات‌کوین در نظر دارد ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را بر اساس برنامه آتی این پروژه به بازی اضافه کند. این ویژگی‌های جدید عبارتند از:

  • امکان اشتراک‌گذاری پاداش‌ها با دوستان توسط بازیکنان فراهم می‌شود.
  • بازیکنان سطح بالا و حرفه‌ای، دسترسی ویژه‌ای به عرضه توکن‌های محبوب و پرطرفدار خواهند داشت.
  • کمپین‌ها و چالش‌های خودکار در بازی پیاده‌سازی خواهد شد.
  • کاربران تازه‌وارد می‌توانند به سطوح مختلف بازی دسترسی پیدا کنند.

پایگاه کاربری نات‌کوین در ۲۰می (۳۱اردیبهشت)، درمجموع ۳۵میلیون نفر بود. بنابراین، این بازی تلگرامی در بازه سه‌هفته‌ای، ۵میلیون کاربر جدید معادل ۱۴درصد پایگاه قبلی خود را جذب کرده است.

رشد سریع کاربران نات‌کوین را می‌توان به برنامه اخیر «کسب پاداش از ماموریت‌ها» نسبت داد که به بازیکنان امکان دریافت پاداش به صورت غیرفعال را می‌دهد. بازیکنان پاداش‌های خود را در قالب توکن NOT، ارز بومی این بازی که در شبکه اوپن نتورک (Open Network) راه‌اندازی شده، دریافت می‌کنند.

البته، روش جدید «کسب پاداش از طریق ماموریت‌ها» در نات‌کوین، با روش قبلی دریافت یکباره پاداش پس از تکمیل هر چالش یا ماموریت، متفاوت است.

هفته گذشته نیز، شرکت اُپن بیلدرز (Open Builders)، توسعه‌دهندگان نات‌کوین، اعلام کردند که ۴۰میلیون توکن NOT را به کاربرانی اهدا می‌کنند که اوراق قرضه پیش از عرضه عمومی (Pre-Market Vouchers) این بازی را نگه داشته‌اند.

بر اساس داده‌های یک ابزار تحلیلی معتبر در پلتفرم دون (Dune) که توسط خود تیم نات‌کوین ایجاد شده، ارزش بازار اوراق قرضه پیش از عرضه عمومی این بازی کسب درآمد محبوب، رقم نجومی ۳۲۴میلیون دلار است؛ ضمن اینکه حدود ۵۹ هزار کاربر حرفه‌ای نیز دارنده مجموعا ۷۹۵هزار اوراق غیرمثلی (NFT) این اوراق قرضه ارزشمند هستند.

منبع: دی‌کریپتو
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *