مایکل سیلور از اتفاقی نادر پرده برداشت؛ فرصت خرید بیت کوین از راه رسید؟

مایکل سِیلور (Michael Saylor)، مدیر اجرایی و هم‌بنیان‌گذار شرکت مایکرو استراتژی (MicroStrategy) از اتفاقی نادر در قیمت بیت کوین پرده برداشت. این شرکت که در چند هفته اخیر با ثبت صندوق ETF اسپات بیت کوین سروصدای زیادی به‌پا کرده بود، در حال حاضر بزرگترین سرمایه‌گذار سازمانی این رمز‌ارز در جهان محسوب می‌شود.

شکست میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای، اتفاقی نادر در بیت کوین

در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور)، مایکل سیلور از آمارهای جالبی رونمایی کرد. این آمارها نشان می‌دهند که قیمت پادشاه رمز‌ارزها در حال حاضر زیر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود به سر می‌برد.

این اتفاق از این جهت اهمیت دارد که معمولاً بعد از آن یک موج صعودی ایجاد می‌شود. او معتقد است که قیمت‌های فعلی بیت کوین فرصت خرید بیت کوین محسوب می‌شود و پتانسیل حرکت صعودی در آن وجود دارد.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

سیلور در توییتی گفت:

به ندرت اتفاق می‌افتد که بیت کوین زیر میانگین متحرک ۲۰۰ هفته‌ای خود معامله شود.

نمودار هیت مپ بیت کوین و میانگین متحرک ۲۰۰ هفته | همتاپی

نمودار هیت مپ بیت کوین و میانگین متحرک ۲۰۰ هفته، منبع: لوک اینتو بیت کوین

نکته جالب توجه این است که هم‌بنیان‌گذار مایکرو استراتژی همواره از پتانسیل رمز‌ارزها سخن می‌گفت، اما این اولین بار است که در مورد ابعاد تکنیکال قیمت بیت کوین صحبت می‌کند.

سایت کوین گیپ (CoinGape) نیز قبلاً گزارش داده بود که کارشناسان بر این عقیده‌اند که اگر صندوق ETF اسپات بیت کوین مورد تائید SEC قرار گیرد، قیمت این ارز دیجیتال می‌تواند تا محدوده ۱۵۰،۰۰۰ دلار رشد کند.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده قصد دارد در جلسه هفته اول سپتامبر (اواسط شهریور)، گزارش خود را در مورد درخواست صندوق‌های ETF شرکت‌های مالی مانند بلک راک (Blackrock) منتشر کند.

به هر حال شرکت مایکرو استراتژی دیدگاه مثبتی نسبت به بازار دارد و همچنان به خریدهای خود ادامه می‌دهد. در حال حاضر موجودی بیت کوین‌های این شرکت به ۱۵۲،۸۰۰ عدد رسیده است.

آیا شما با این تحلیل مایکل سیلور موافق هستید؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراگ بگذارید.

منبع: Coingape
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *