آیا الان زمان خوبی برای خرید چین لینک است؟ 

آیا الان زمان خوبی برای خرید چین لینک است؟ | همتاپی

عملکرد زنجیره‌ای و قیمت چین لینک (Chainlink) نشان می‌دهد که این ارز می‌تواند بار دیگر افزایش قیمت داشته باشد، که این موضوع موجب افزایش خرید چین لینک توسط سرمایه‌گذاران شده است.

بر اساس تحلیل‌های سانتیمنت (Santiment)، چین‌ لینک با وجود افزایش بیش از 40 درصدی از اول ژوئیه، نشانه‌هایی از نوسانات بالقوه صعودی را نشان داده است که در آینده بازار ارزها قابل پیش بینی می‌باشد. 

احتمال تحرکات بزرگ قیمت چین لینک وجود دارد

یکی از شاخص‌های اصلی که احتمالا به ما نشان می‌دهد که برای ارز چین‌‌لینک خبرهای خوبی در راه است، تحرکات اخیر کوین‌های غیرفعال چین لینک در زنجیره بازار است. در پایان ماه ژوئیه، سرمایه گذاران چین لینک تعداد زیادی از این ارز دیجیتال را به کیف پول‌های سخت افزاری منتقل کردند. این اتفاق معمولاً نشانه مثبتی برای هر ارز دیجیتالی بشمار می‌رود زیرا عموماً بدین معنی است که هزینه‌های انتقال ارز در زنجیره‌های ارزی در حال کاهش است. 

در اوایل ژوئیه، چند نشانه برای افزایش قیمت چین‌ لینک مشاهده شد که به عنوان یک فرصت خرید مناسب برای این ارز در نظر گرفته می‌شد (41 درصد افزایش از ابتدای ژوئیه). یکی از این نشانه‌ها الگوی کف سه قلو بود که سیگنال خوبی به شمار می‌رفت. علاوه بر آن، ارز چین‌لینک که مدت‌ها کم نوسان بود، ناگهان تحرکات قیمتی بزرگی پیدا کرد و از آن زمان نیز کوین‌های چین‌ لینک به کیف پول‌های سرد منتقل شده‌اند.

با انتقال کوین‌های چین لینک به کیف پول‌های سرد، سرمایه گذاران به احتمال زیاد از هرگونه خرید و فروش ارزی در طول نوسانات بازار اجتناب می‌کنند، زیرا این امر مستلزم انتقال سرمایه به صرافی‌های متمرکز و ایجاد هزینه‌های اضافی در شبکه‌های ارزی پرتراکنش می‌باشد. 

کاهش میزان موجودی ارز چین‌لینک در صرافی‌ها

میزان موجودی چین‌لینک در صرافی‌های ارز دیجیتال یکی دیگر از شاخص‌های اساسی است که قصد معامله گران در بازار را به طور کلی نشان می‌دهد. بر اساس این شاخص، اکثر فعالان بازار در حال حاضر تمایلی به فروش دارایی‌های خود ندارند و به همین دلیل است که موجودی چین‌ لینک در صرافی‌های متمرکز به سمت کیف پول‌های سرد در حال حرکت است. 

بر اساس این شاخص، تنها 18 درصد از موجودی کوین‌های لینک در صرافی‌های متمرکز باقی می‌ماند که عدد نسبتا کمی است. این عدد نشان دهنده این است که در حال حاضر هیچ گونه فشاری از سوی سرمایه گذاران برای فروش چین لینک وجود ندارد.

مقاله پیشنهادی: چین لینک چیست

از لحاظ تحلیل عملکرد قیمت چین‌ لینک، این ارز با بیش از 30 درصد افزایش قیمت در چند هفته گذشته و تحرکات قیمتی موفقیت آمیز از سطوح مقاومت‌های محلی، توانسته است از اکثر ارزهای دیجیتال در بازار پیشی بگیرد.

در زمان انتشار این خبر، ارز لینک با قیمت 8.5 دلار به فروش می‌رسد و در 24 ساعت گذشته 1.5 درصد کاهش قیمت داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار چین لینک، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت چین لینک مراجعه نمایید.

ترجمه: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *