معرفی ۳ ارز دیجیتال با پتانسیل رشد ۳۰ درصدی 

معرفی 3 ارز دیجیتال با پتانسیل رشد 30 درصدی | همتاپی

یکی از نکات مهم در مورد سرمایه گذاری بر روی ارز های دیجیتال، یافتن دارایی مناسب برای سرمایه گذاری است. هدف مورد نظر در این کار، پیدا کردن ارزهایی با پتانسیل رشد بالا و البته قیمت خرید بسیار پایین است. با این حال، یافتن بهترین ارز برای سرمایه گذاری اصلاً کار آسانی نیست. به همین دلیل از یکی از متخصصان این حوزه خواسته‌ایم که 3 ارز دیجیتال مناسب برای خرید و کسب بیشترین سود در سال 2023 را معرفی کند.

3 ارز مورد نظر او، که قیمتی کمتر از 1 دلار دارند، دوج کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پالیگان (MATIC) هستند.

برای خرید و فروش متیک در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم متیک بخرم

دوج کوین (DOGE)

قدمت دوج کوین، چیزی نزدیک به یک دهه است. اگرچه این ارزدیجیتال ابتدا به عنوان یک پروژه جانبی و فرعی و صرفاً با الهام از یک شوخی اینترنتی ایجاد شد، اما امروزه تبدیل به یکی از بزرگترین و محبوب‌ترین ارز های دیجیتال شده است.

این ارز دیجیتال، با ارزش بازار بیش از 10 میلیارد دلار، در رتبه 8 بزرگترین ارزهای دیجیتال (از لحاظ ارزش بازار) قرار دارد.

دوج کوین در بازار صعودی قبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و از قیمت 0.004 دلار در ابتدای سال 2021 به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی 0.73 دلار رسید. این افزایش قیمت یعنی رشد بیش از 18 هزار درصد. 

اگر چه بعید است که دوج کوین در بازار صعودی بعدی باز هم چنین رشدی را تجربه کند، اما باز هم به لطف کاربرد‌های جدید و پشتیبانی جامعه، پتانسیل افزایش قیمت به میزان 30 برابر را خواهد داشت.

در حال حاضر، قیمت خرید و فروش دوج کوین در محدوده 0.079 دلار انجام می‌شود.

شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو هم یک میم کوین دیگر است که روز‌های بسیار باشکوهی را در بازار سپری کرده است. این میم کوین در اواخر سال 2020 معرفی شد و در بازار صعودی پس از آن، با برخورداری از محبوبیتی بی‌نظیر، یکی از شگفت‌انگیز‌ترین روند‌های صعودی تاریخ را رقم زد.

هم اکنون شیبا اینو با قیمت 0.00001 دلار خرید و فروش می‌شود و از نظر ارزش بازار، در جایگاه پانزدهم قرار دارد. به عقیده این تحلیلگر، شیبا اینو هنوز توانایی و پتانسیل زیادی برای رشد دارد. در نتیجه در بازار صعودی تابستان، عملکرد بسیار خوبی را از این ارز خواهیم دید.

پالیگان (MATIC)

متیک (MATIC) نام توکن بومی شبکه پالیگان، یکی از راهکار‌های مقیاس پذیری لایه 2 اتریوم است. این توکن در سال 2019 معرفی شد و با بازاری به ارزش بیش از 9 میلیارد دلار، در رتبه 9 قرار گرفته است.

پالیگان نیز در بازار صعودی گذشته، عملکرد خوبی داشت، اما علی رغم شهرت و اعتبار خوبی که در بازار ارز های دیجیتال به دست آورده است، هنوز پتانسیل و توانایی کامل خود را به نمایش نگذاشته است. همین موضوع باعث امیدواری نسبت به این ارز می‌شود و می‌توان رشد 3000 درصد یا حتی بیشتر را برای آن پیش بینی کرد.

در حال حاضر قیمت پالیگان در محدوده 0.99 دلار قرار دارد.

منبع: www.newsbtc.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *