اخبار مهم شیبا اینو در آستانه انتشار بازی Shiba Eternity

اخبار مهم شیبا اینو در آستانه انتشار بازی Shiba Eternity | همتاپی

شیبا اینو بار دیگر با انتشار اطلاعیه از برنامه‌های خود برای گسترش دامنه اکو سیستم شیبا خبر داد. با این حال دومین میم کوین بزرگ بازار بعلت شرایط نوسانی حاکم بر بازار رمزارزها، با فشار فروش شدید روبرو است.

اعلام تاریخ انتشار بازی Shiba Eternity

شیبا اینو بالاخره تاریخ انتشار و امکان دانلود بازی Shiba Eternity را اعلام نمود. بدین ترتیب جامعه شیبا می‌توانند در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر)، این بازی را دانلود نموده و از آن لذت ببرند.

مقاله پیشنهادی: شیبا چیست

بر اساس این اطلاعیه، شیبااینو طی برنامه اعلام شده برخی اقدامات از پیش تعیین شده را انجام خواهد داد.

در ابتدا و در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر)، برنده «چالش ویدئویی 30 ثانیه‌ای» اعلام خواهد شد. سپس در همین تاریخ کل داستان و افسانه‌های مربوط به این بازی منتشر خواهند شد.

در این اطلاعیه همچنین آمده است که شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama) بروزرسانی‌های مهمی را در ارتباط با بازی Shiba Eternity منتشر خواهد کرد که شامل جزییاتی در مورد نقش حمایتی این بازی برای جامعه شیبا (Shiba) می‌باشد. هدف آن تاریخ سازی با انتشار این بازی در اپل استور می‌باشد.

شیتوشی کوزاما همچنین اظهار نمود که وی بازی Shiba Eternity را انجام داده و آن را دوست داشته است. او در ادامه از انتشار داستان و افسانه‌های مربوط به این بازی، در  تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) خبر داد.

آیا این خبر باعث جهش قیمت شیبا اینو می‌شود؟

با این حال انتشار این خبر باعث رشد قیمت شیبا نشد. طی 24 ساعت گذشته، قیمت شیبا اینو افزایش بسیار اندکی داشته است و در 7 روز گذشته نیز تنها 3 درصد افزایش قیمت را تجربه نموده است. عملکرد 24 ساعته شیبااینو از لحاظ حجم معاملات نیز با کاهش 16 درصدی همراه بوده و عدد 1/188 میلیون دلار را ثبت نموده است.

در حال حاضر شیبا اینو بطور متوسط در محدوده 0.000011 دلار معامله می شود و در عین حال با در اختیار داشتن حجم 6.1 میلیارد دلاری، دومین میم کوین بازار به شمار می‌رود.

پیش از این، کوین گیپ (Coingape) در گزارشی اعلام نموده بود که نهنگ‌های اتریوم، بیش از هر ارز دیگری، شیبا هولد می‌کنند و شیبااینو از این حیث با عبور از stETH در رتبه اول قرار گرفته است. با این حال انتشار این خبر در روزهایی اتفاق افتاده است که قیمت شیبا در روند نزولی قرار دارد.

مطالب بیشتر: چرخه احساسات در بازارهای مالی

بر اساس گزارش whalestats، در حال حاضر نهنگ‌های اتریوم حدود 136.9 میلیون دلار توکن شیبا اینو نگهداری می‌کنند.

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *