چگونه قابلیت وب ۳ کاردانو را در کیف پول اگزودوس فعال کنیم؟

چگونه قابلیت وب 3 کاردانو را در کیف پول اگزودوس فعال کنیم؟ | همتاپی

کیف پول معروف اگزودوس (Exodus wallet)، در اعلامیه‌ای از اضافه شدن قابلیت‌های وب3 بلاکچین کاردانو در نسخه افزونه آن خبر داد.

با این قابلیت‌های جدید، کاربران به سادگی در حین استفاده از کیف پول، به برنامه‌های غیرمترکز (dApps) کار‌دانو دسترسی خواهند داشت.

مقاله پیشنهادی: کاردانو چیست

 

برای فعال کردن این قابلیت، کاربران بایستی چند مرحله را طی کنند. در ابتدا باید یک فرم را پر کرده و حساب کاربری اگزودوس را در شبکه اجتماعی توییتر دنبال کنند.

سپس از طریق توییتر پیامی در مورد چگونگی فعال کردن این قابلیت‌ها دریافت خواهند کرد.

به گفته تیم اگزودس، کاربران برای فعال کردن این قابلیت، می‌بایست یک پیغام پنهانی را رمزگشایی کنند.

در حال حاضر، راز فعال کردن این قابلیت فقط در اختیار کاربران منتخبی است که برای دستیابی زودهنگام به این برنامه ثبت نام کرده بودند. البته همچنان امکان ثبت نام و درخواست برای دسترسی به این قابلیت جدید فراهم می‌باشد.

خبر اضافه شدن قابلیت وب3 کاردانو به کیف پول اگزودوس، برای اعضای جامعه کاردانو بسیار خوشحال کننده بود.

این توسعه‌های اخیر به این معنی هستند که کاربران بدون نیاز به خروج از کیف پول اگزودوس، به اکوسیستم کاردانو و همچنین برنامه‌های غیرمتمرکز آن دسترسی خواهند داشت.

مطالب مرتبط: بررسی و نحوه راه‌اندازی کیف پول اگزودوس (Exodus)

به گزارش پایگاه یو تودی (U.Today)، این کیف پول معروف در حال حاضر توکن‌های بر بستر بلاکچین کاردانو را پشتیبانی نکرده و اعلام کرده است که فعلا قصد انجام چنین کاری ندارد، اما احتمالش صفر هم نیست.

توکن‌های بر بستر کاردانو‌ همانند توکن‌های دارای استاندارد ERC-20 اتریوم می‌باشند. استیبل کوین‌ها (stable coins) و توکن‌های کاربردی (utility tokens)‌‌، نمونه‌هایی از این توکن‌ها می‌باشند.

تعداد توکن‌هایی که بر بستر بلاکچین کاردانو قرار دارند، اخیرا به بیش از 7 میلیون رسیده است. کیف پول لجر (Ledger)، معروف‌ترین کیف پول فیزیکی دنیا، در حال حاضر 100 عدد از این توکن‌ها را پشتیبانی کرده و برنامه دارد که در آینده توکن‌های بیشتری را پشتیبانی کند.

ترجمه: تیم خرید و فروش کاردانو صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *