دی‌بی‌اس، بزرگترین بانک سنگاپور، ۶۵۰میلیون دلار اتریوم در اختیار دارد

دی‌بی‌اس، بزرگترین بانک سنگاپور، ۶۵۰میلیون دلار اتریوم در اختیار دارد

به گفته نانسن (Nansen)، تمامی آدرس‌هایی که متعلق به دی‌بی‌اس (DBS) هستند، در حال حاضر ۲۰۰ میلیون دلار از طریق اتریوم درآمد داشتند.

 نکات کلیدی

  •  به گفته نانسن، آدرس بلاک‌چین 0x9e927c02c9eadae63f5efb0dd818943c7262fb8e که ظاهراً متعلق به دی‌بی‌اس است، در زمان انتشار این خبر ۱۷۳۷۵۳ اتریوم داشت.
  •  این آدرس قبلاً ۲۰۰ میلیون دلار از طریق دارایی‌های اتریوم خود درآمد داشت.

 نانسن، شرکت تحلیل آن‌چین، بر این باور است که دی‌بی‌اس، بزرگ‌ترین بانک سنگاپور، یک نهنگ اتریوم است. به نظر می‌رسد که آدرس بلاک‌چین 0x9e927c02c9eadae63f5efb0dd818943c7262fb8e متعلق به دی‌بی‌اس باشد و اکنون دارای ۱۷۳۷۵۳ اتریوم به ارزش ۶۴۷ میلیون دلار در زمان انتشار این خبر است. در زمان نگارش این مقاله، قیمت اتریوم روی سطح ۳۷۳۰ دلار قرار داشت.

درآمد بیش از ۲۰۰ میلیونی دی‌بی‌اس از طریق دارایی‌های اتریوم

 نانسن گفت که این آدرس بیش از ۲۰۰ میلیون دلار از طریق دارایی‌های اتریوم خود درآمد کسب کرد. اتریوم با ارائه قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز درطی این سال‌ها به یک فناوری پیشرو برای بانک‌های سرمایه‌گذاری تبدیل شده است. این بانک‌ها از اتریوم برای توکنیزه‌کردن بازارهای مالی استفاده می‌کنند.

 نانسن در تاریخ ۳۰مه ۲۰۲ (۱۰خرداد۱۴۰۳) در یک پست توییتری گفت:

 ما این نهنگ ۶۵۰میلیون دلاری اتریوم را که در حال حاضر ۱۷۳.۷هزار اتریوم دارد شناسایی کردیم. دارایی‌های دی‌بی‌اس، بزرگ‌ترین بانک در سنگاپور، تا تاریخ ۳۱دسامبر۲۰۲۳ (۱۰دی ۱۴۰۲) بالغ بر ۷۳۹میلیارد دلار بود.

 این آدرس با نگه‌داشتن اتریوم، بیش از ۲۰۰ میلیون دلار درآمد داشت.

 آدرس:

 0x9e927c02c9eadae63f5efb0dd818943c7262fb8e

  دی‌بی‌اس در زمینه ارزهای دیجیتال قدمت دیرینه دارد و طیف وسیعی از خدمات از جمله نگه‌داری دارایی‌های دیجیتال، مبادله توکن‌های امنیتی و یک برنامه مدیریت پورتفولیو برای مدیریت دارایی‌های سنتی و رمزارزها ارائه می‌دهد.

 گزارش‌های اخیر دی‌بی‌اس حاکی از آن است که این بانک روی علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران خرد، معامله‌گران حرفه‌ای با تعداد معاملات بالا و هج‌فاند (صندوق پوشش ریسک) بیش از بخش‌های دیگر مانور می‌دهد.

 افشاگری‌های نانسن در مورد دارایی‌های اتریوم دی‌بی‌اس در حالی صورت می‌گیرد که بازار ارزهای دیجیتال با صبر و حوصله منتظر شروع معاملات ETF اسپات اتریوم در ایالات متحده است. همه سرمایه‌گذاران انتظار دارند که پذیرش نهادی صندوق قابل معامله اتریوم سمت‌وسوی جدیدی به جریان اصلی بازار ارزهای دیجیتال بدهد.

 بد نیست بدانید که از سال ۲۰۲۰ (۱۳۹۹) چندین شرکت محبوب و فهرست‌شده برای ایجاد تنوع در ذخایر خود به ارزهای دیجیتال, به‌خصوص بیت کوین, روی آوردند. از طرفی، معاملات ETF اسپات بیت کوین در ماه ژانویه (بهمن) در ایالات متحده آغاز شد.

اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *