استیکینگ چین لینک ۶ دسامبر راه اندازی خواهد شد

استیکینگ چین لینک ۶ دسامبر راه اندازی خواهد شد | همتاپی

در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر)، ورژن اولیه استیک چین لینک (Chainlink) بر روی شبکه اصلی اتریوم راه اندازی می‌شود.

دانستن تمام جزئیات موجود در مورد این استیکینگ چین لینک مهم است و باید بررسی شود که آیا این استیکینگ می‌تواند با راه حل اتریوم رقابت کند؟ آیا جزئیات مهم و حساس آن مانند دوره قفل شدن سرمایه مشخص شده است یا خیر؟. 

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

دوره قفل شدن سرمایه مبنای هرگونه عملیات استیکینگ است، زیرا این مبنا، مکانیسم اصلی برای کاهش فشار فروش چین لینک و تشکیل وثیقه برای مدت مشخص در شبکه را فراهم می‌کند.

اخیرا برنامه نویسان اتریوم، آزاد کردن سرمایه کاربران را، به تعویق انداختند. در حقیقت با این مکانیزم کاربران برای مدت نامعلومی نمی‌توانند دارایی‌هایشان را برداشت کنند، همین امر نیز منجر به واکنش شدید کاربران اتریوم شد. 

چین لینک در صفحه رسمی توئیتر خود نوشت:

اکنون با راه اندازی نسخه ۱ استیکینگ چین لینک بر روی شبکه اصلی اتریوم در ۶ دسامبر (۱۵ آذر)، قصد داریم به روزرسانی رویکرد خود را برای ساخت ورژن‌های بعدی این استیکینگ ارائه دهیم. ورژن‌های بعد این استیکینگ فراتر از این ورژن اولیه باشد و نحوه تأثیرگذاری آن بر ویژگی‌های مهم مانند مدت قفل کردن سرمایه بررسی خواهد شد.

دوره قفل سرمایه اولیه چین‌ لینک بر اساس یک “چرخه انتشار محافظه کارانه” قرار بود ۱۲ الی ۲۴ ماهه باشد، اما پس از مشورت با اعضای جامعه چین لینک و نودها، با تصمیم مدیریت چین‌‌ لینک دوره قفل سرمایه به ۹ الی ۱۲ ماه تغییر پیدا کرد. 

کاربران پس از انتشار ورژن بعدی استیکینگ، می‌توانند توکن‌ها و پاداش‌های لینک (LINK) را آزاد کنند یا انتقال دهند. سرمایه گذاران، پس از آزاد شدن سرمایه‌ها برای برداشت سود خود یا انتقال آن به ورژن دیگر استیکینگ و وارد شدن به دوره دیگر استیکنیگ، مشکلی نخواهند داشت‌. 

از تاریخ ۶ سپتامبر (۱۵ آذر)، کاربران می‌توانند از چین‌ لینک بتا (با پشتیبانی داده‌های فید (Data Feed) اتریوم به دلار ETH/USD در شبکه اصلی اتر) استفاده کنند.

استیک کنندگان برای کمک به امنیت بیشتر داده‌های فید می‌توانند با گزارش دادن مشکلات فنی که ممکن است در ورژن آزمایشی بتا رخ دهد، جوایزی دریافت خواهند کرد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش چین لینک صرافی ارز دیجیتال همتاپی

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *