قانون شکنی تتر، ارتباط با سیستم مالی آمریکا از طریق بانک سیگنیچر

قانون شکنی تتر، ارتباط با سیستم مالی آمریکا از طریق بانک سیگنیچر | همتاپی

اخیراً مشخص شده است که شرکت تتر (Tether) که در واقع همواره خارج از ایالات متحده مستقر بوده است، از ارتباطات خاصی برای اتصال به سیستم بانکی آمریکا برخوردار بوده است.

پس از ورشکستگی بانک سیگنیچر (Signature) در ماه گذشته، بسیاری از دارایی‌ها و بسیاری از وام‌های متعلق به این بانک، توسط New York Community Bancorp (NYCB) مصادره شد.

برای خرید و فروش تتر در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم تتر بخرم

پس از این اتفاق به تمام صاحبان حساب‌های مرتبط با ارز های دیجیتال اطلاع داده شد که حساب‌های آن‌ها بسته خواهد شد. در این میان، نرم افزار سیگنِت (Signet) که به عنوان برنامه اختصاصی بانک سیگنیچر، امکان انجام معاملات دلاری بین بانک و پلتفرم‌های ارز دیجیتال، در تمام ساعات شبانه روز را فراهم می‌کرد، همچنان در دسترس شرکت بیمه سپرده فدرال (FDIC) بود.

تکذیب ارتباط بین تتر و سیگنیچر

هنگامی که پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر، کنترل سیگنیچر را در دست گرفت، اعلام کرد که تتر (Tether) دسترسی و ارتباطی با بانک سیگنیچر ندارد.

مقاله پیشنهادی: تتر چیست

به گزارش بلومبرگ، علی رغم اینکه تتر در این بانک حسابی نداشته است، اما منابع ناشناس اعلام کرده‌اند که این شرکت از نرم افزار سیگنت به عنوان ابزاری برای انتقال پول به ایالات متحده استفاده می‌کرده است.

شرکت تتر به مشتریان خود اعلام نموده بود تا برای پرداخت هزینه خرید USDT، وجوه خود را از طریق  Signet به بانک Capital Union (بانک وابسته به شرکت و مستقر در باهاما) و همینطور به Deltec Bank & Trust و Cantor Fitzgerald منتقل کنند.

زمانی که در این مورد از تتر سوال پرسیده شد، آن‌ها ادعا کردند که از سیگنت تنها به عنوان یکی از ابزار حفظ ارتباط با سیستم بانکی جهانی استفاده می‌کنند.

بانک‌هایی که تتر با آن‌ها کار می‌کند، همیشه به چندیل کانال بانکی و همینطور مشنریان وطرف حسابان تتر دسترسی داشته اند. این به ما این امکان را می‌دهد تا خطرات و نقاط ضعف خاصی را که از چشم دیگران پنهان مانده بود را شناسایی کنیم و اطمینان حاصل کنیم که شرکت‌های مرتبط با ما، به طور مستقیم یا غیر مستقیم در معرض مبادلات سیگنیچر قرار نگیرند.

لازم به ذکر است، منبعی که این ارتباط را افشا کرده است، از بیان زمان دقیق استفاده تتر از سیگنت خودداری نموده است.

اتهامی مبنی بر تخلف وجود ندارد

هنوز مشخص نیست که آیا این رویه برای همه تراکنش‌های از این قبیل تنظیم شده بوده است یا اینکه بانک سیگنیچر به طور آگاهانه، استفاده از برنامه سیگنت توسط تتر را تأیید کرده است.

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

آلما آنگوتی، نماینده سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و وزارت خزانه داری آمریکا، در این رابطه گفت:

اگر بانک سیگنیچر از این موضوع مطلع بوده است، می‌توان این اقدام را راهی برای معامله با تتر، بدون در نظر گرفتن ریسک و مخاطرات همکاری با یک شرکت خارجی صادر کننده استیبل کوین در نظر گرفت.

با این حال، تتر هیچگاه تحریم نشده است، بنابراین معامله با این شرکت تحت هر عنوانی، هیچ خطر قانونی را برای بانک سیگنیچر ایجاد نمی کند. علاوه بر این، بانک سیگنیچر و کارکنان آن، نسبت به هیچ گونه تخلفی در این زمینه متهم نشده اند و ممکن است این شرایط همچنان بدون وارد شدن اتهامی نسبت به آنها ادامه داشته باشد.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش تتر صرافی ارز دیجیتال همتا پی

منبع: cryptopotato.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *