نهنگ‌های بیت کوین ۶۴ هزار توکن جدید خریده‌اند 

نهنگ‌های بیت کوین ۶۴ هزار توکن جدید خریده‌اند | همتاپی

داده‌های درون‌زنجیره‌ای وب‌سایت سنتیمنت (Santiment) نشان می‌دهد که نهنگ‌های بیت کوین از ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) در حال خرید بیت کوین بوده‌اند.

شایان ذکر است که در این تاریخ قیمت بیتکوین قصد داشت خود را به بالای محدوده ۳۰,۰۰۰ دلار برساند؛ اما به مقاومت جدید ۳۱,۰۵۰ دلار برخورد کرد و در ۱۴ آوریل (۲۵ فروردین) به کف ۲۶,۹۶۵ دلار رسید.

برای خرید و فروش بیت کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

سنتیمنت در این باره گفته است:

نهنگ‌های بیت کوین بعد از اینکه قیمت آن در ۱۱ آوریل (۲۲ فروردین) به بالای محدوده ۳۰,۰۰۰ دلار رسید، به انباشت آن روی آوردند. از آن زمان تاکنون، با وجود نوسان‌های بیت کوین و کاهش اندک آن، آدرس‌های حاوی ۱۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین در مجموع ۶۴,۰۹۴ توکن جدید را به کیف پول خود اضافه کرده‌اند.

هرچند روند بیت کوین در سال ۲۰۲۳ نسبتاً خوب بوده است؛ این ارز دیجیتال در این مدت با روندهای اصلاحی اندک اما قابل‌توجهی هم مواجه شده است. در بزرگ‌ترین روند اصلاحی سال ۲۰۲۳ قیمت بیتکوین ۱۸.۶ درصد کاهش یافته است.

سنتیمنت خاطرنشان کرد از اواسط آوریل (فروردین)، با وجود نوسان قیمت ارزهای دیجیتال و کاهش اندک آن‌ها، آدرس‌های حاوی ۱۰۰ تا ۱۰,۰۰۰ بیت کوین ۶۴,۰۹۴ توکن جدید را به کیف پول خود اضافه کرده‌اند. نهنگ‌های کوچک و بزرگ معمولاً زمانی ارزهای دیجیتال را می‌خرند که به‌خاطر دوره‌های تثبیت ارزششان کاهش یافته یا در کف خود قرار گرفته است.

وب‌سایت گلس‌نود (Glassnode) نیز اعلام کرده که هولدرهای بیت کوین بعد از یک دوره توزیع شدید (در بازار نزولی) به انباشت آن روی آورده‌اند.

هنگام نگارش این گزارش قیمت بیتکوین در محدوده ۲۹,۰۰۰ دلار قرار داشته است. این ارز دیجیتال روز چهارشنبه بعد از رسیدن به اوج ۳۰,۰۵۰ دلار کاهش یافته و در ۲۴ سال گذشته نیز تغییر چندانی نکرده است.

به‌طور کلی، بیتکوین همچنان در تلاش است خود را به ۳۰,۰۰۰ دلار برساند و در محدوده ۲۸,۰۰۰ تا ۲۹,۹۰۰ دلار در نوسان است.

نویسنده کتاب پدر پول‌دار، پدر بی‌پول: بیشتر بیتکوین بخرید

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، با اشاره به کتاب ۱۹۸۴ نوشته جورج اورول (George Orwell)، به دنبال‌کنندگان خود در توییتر گفته که «برادر بزرگ در راه است» و آن‌ها باید طلا، نقره و بیت کوین بیشتری را خریداری کنند.

با توجه به اینکه مقامات آمریکایی در تلاش‌اند بانک فرست ریپابلیک (First Republic) را بعد از بی‌نتیجه ماندن تلاش‌های بخش خصوصی فوراً نجات دهند، به نظر می‌رسد بحران بازارهای مالی این کشور عمیق‌تر شده است. 

فرست ریپابلیک در ماه مارس (اسفند) در مرکز بحران بانکی آمریکا قرار گرفت. از آن زمان تاکنون، بسیاری از مشتریان این بانک سپرده‌های خود را برداشته‌اند و مشکلات زیادی را برای آن ایجاد کرده‌اند.

پیتر شف (Peter Schiff)، تحلیلگر و اقتصاددان مشهور بازارهای مالی، نیز اعلام کرده که به‌زودی بحران بزرگی در دلار آمریکا شروع می‌شود. او پیش‌بینی کرده است که برای کنترل تورم آمریکا، نرخ بهره باز هم رشد می‌کند و اقتصاد در رکود بیشتری فرو می‌رود.

گلس‌نود نیز باور دارد که بازار بیتکوین نسبت به سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۳ بهتر شده و رفتار توزیع و انباشتِ بسیاری از کیف پول‌ها تغییر کرده است.

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *