قیمت بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ به ۹۵,۰۰۰ دلار افزایش می‌یابد 

مارک پالمر: قیمت بیت کوین تا پایان سال 2023 به 95,000 دلار افزایش می‌یابد | همتاپی

مارک پالمر: قیمت بیت کوین احتمالاً از سطح فعلی خود بیش از چهار برابر افزایش خواهد یافت و تا سال 2023 به 95000 دلار خواهد رسید.

مارک پالمر (Mark Palmer)، تحلیلگر شرکت BTIG، پیش بینی می‌کند که قیمت بیتکوین احتمالاً از سطح فعلی خود بیش از چهار برابر افزایش خواهد یافت و تا سال 2023 به 95,000 دلار خواهد رسید. اگرچه سهام شرکت مایکرواستراتژی (MicroStrategy Inc) در سال جاری با کاهش قیمت رو به رو شده است، اما تحلیلگران همچنان خوشبین هستند. پالمر هدف قیمتی 950 دلار را برای سهام مایکرواستراتژی (MSTR) پیش بینی می‌کند؛ این قیمت پنج برابر بیشتر از قیمت فعلی سهام مایکرواستراتژی، یعنی 170 دلار، است.

طبق اظهارات چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao)، مدیرعامل بایننس، در مصاحبه با گاردین، قیمت بیت کوین حداکثر تا دو سال به بالاترین قیمت خود یعنی نزدیک به 70,000 دلار خواهد رسید. این پیش‌بینی مثبت از سوی او ممکن است موجب ترغیب بیشتر افراد برای خرید بیت کوین در زمان فعلی شود، با انتظار افزایش ارزش در آینده.

ژائو اظهار داشت:

با توجه به کاهش قیمت بیتکوین از 68 هزار دلار به 20 هزار دلار، بهبود قیمت این ارز دیجیتال احتمالاً مدتی طول خواهد کشید.

وی گفت:

ممکن است این وضعیت چند ماه یا چند سال طول بکشد و کسی نمی‌تواند آینده را پیش بینی کند.

مطالب مرتبط: چه زمانی قیمت بیت کوین (BTC) سقفِ تاریخی ۶۹ هزار دلار را خواهد شکست؟

فروش بیش از حد بیتکوین 

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، بنیانگذار موسسه اسکای بریج (SkyBridge)، روز پنجشنبه در کنفرانس کالیژن (Collision) در تورنتو گفت که با توجه به پذیرش فراگیر بیت‌کوین (BTC) و افزایش روزافزون فعالیت کیف پول‌ها، این ارز دیجیتال از نظر فنی با فروش بیش از حد (oversold) مواجه شده است.

قیمت بیتکوین (BTC) در سال‌های 2013 و 2017 به ترتیب 84 و 85 درصد سقوط کرد. به عقیده تحلیلگران، چنانچه قیمت بیتکوین این بار نیز با چنین کاهشی روبه‌رو شود، ممکن است به حدود 10,000 دلار برسد. بنابراین آستانه قیمت 20,000 دلار همچنان یک سطح حیاتی محسوب می‌شود.

ایان هارنت (Ian Harnett)، یکی از بنیانگذاران و مدیر ارشد سرمایه گذاری شرکت تحقیقاتی Absolute Strategy Research، اظهار داشت که قیمت بیتکوین ممکن است تا 13,000 دلار کاهش یابد؛ یعنی تقریباً 40 درصد کمتر از قیمت فعلی آن.

در حالی که قیمت بیتکوین در سال های 2013 و 2017 به ترتیب 90 برابر و 20 برابر شد، در سال 2021 قیمت این ارز دیجیتال تنها 10 برابر افزایش یافت. طبق داده‌های کوین مارکت کپ (CoinMarketCap)، بیت کوین در حال حاضر با قیمت 21,421 دلار خرید و فروش می‌شود که نسبت به روز گذشته 2.23 درصد افزایش داشته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار بیتکوین، به مقاله تحلیل و پیش بینی قیمت بیت کوین مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش بیت کوین صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *