بیت کوین کش، ارز رایج سنت کیتس خواهد شد

بیت کوین کش، ارز رایج سنت کیتس خواهد شد | همتاپی

نخست وزیر کشور سنت کیتس، آقای ترنس درو (Terrance Drew) از برنامه‌های خود مبنی بر پیشنهاد پذیرش رمزارز بیت کوین کش (BCH) به عنوان یک ارز رسمی تا ماه مارس (اواسط اسفند) خبر داد.

پس از السالوادور، اکنون کشور سنت کیتس و نِویس (Saint Kitts and Nevis) نیز در صدد استفاده از رمز ارزها به عنوان ارز رسمی و رایج است. اخیرا آقای ترنس درو، نخست وزیر و وزیر اقتصاد این کشور، در کنفرانسی اعلام کرده است که رمزارز مورد نظر آن‌ها بیت کوین کش بوده و قصد دارد پیشنهاد خود مبنی بر استفاده از این رمزا رز را، تا ماه مارس 2023 اعلام نماید.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر مقاله بیت کوین کش چیست را مطالعه کنید.

موضع نخست وزیر در مورد استفاده از بیتکوین کش

آقای نخست وزیر ادامه صحبت‌های خود در این کنفرانس گفت که برای انجام قدم‌های اصلی در این راستا، عجله‌ای ندارد. به گفته آقای درو که سمت وزیر اقتصاد این کشور را نیز در اختیار دارد، پیش از تصمیم گیری در این مورد، با بانک مرکزی منطقه شرق کارائیب و همچنین متخصصان مشورت خواهند نمود.

وی در ادامه بیان نمود:

ما همواره کشوری آینده نگر و ملتی پیشرو در حضور در عرصه‌های جدید، بوده‌ایم.

وی در مورد عقیده خود نسبت به رمزارز‌ها نیز گفت:

دنیای رمزارزها از پتانسیل ایجاد مزایا و فرصت های کسب و کار بسیار زیادی برخوردار است.

پس از ایجاد تضامین کافی برای حفظ ایمنی و سلامت کشور و شهروندان‌مان، من همواره از فرصت‌های موجود برای بحث در این مورد و بررسی گزینه‌هایی که در آینده برای استخراج بیت کوین کش و استفاده از آن بعنوان یک ارز قانونی در اختیار خواهیم داشت، استقبال می کنم.

لازم به ذکر است که در پی این تصمیم، ممکن است این کشور نیز به جمع دولت‌هایی مانند السالوادور و جمهوری آفریقای مرکزی بپیوندد که از رمزارزها به عنوان یک روش پرداخت، حمایت می کنند.همچنین چنین تصمیمی می‌تواند موجب افزایش قیمت بیتکوین کش (BCH) شود.

بیت کوین کش (BCH) چیست؟

بیت کوین کش را می‌توان به عنوان یک فورک از بیتکوین در نظر گرفت. این آلتکوین در سال 2018 به دو رمزارز متفاوت با نام های بیتکوین کش (BCH) و BSV تقسیم شد.

هدف اصلی این پروژه، بهبود و افزایش سرعت تراکنش‌ها است. به گفته آقای ترنس، در حال حاضر بسیاری از کسب و کارهای فعال در سنت کیتس، بیتکوین کش را به عنوان روش پرداخت قبول کرده‌اند.

در زمان انتشار این خبر، بیت کوین کش با قیمت 104.97 دلار خرید و فروش می‌شود.

منبع: coingape.com
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *