افزایش نرخ انباشت بیت کوین با بازگشت خوش‌بینی به بازار

افزایش نرخ انباشت بیت کوین با بازگشت خوش‌بینی به بازار

طبق داده‌های اخیر پلتفرم آن‌چین گلس‌نود، فعالیت «آدرس‌های انباشت‌کننده» یا کیف پول‌های منحصربه‌فردی افزایش یافته است که به‌طور مستمر بیت کوین دریافت می‌کنند و آن را برای مدت طولانی نگه می‌دارند. تعداد این آدرس‌ها در اوایل سال میلادی جاری کاهش یافت بود، اما از اواخر ماه آوریل (اردیبهشت) روند صعودی به خود گرفت که با افزایش خوش‌بینی در بازار و تثبیت قیمت بیت‌کوین در حدود ۶۹٬۰۰۰ دلار همسو است.

منظور از آدرس‌های انباشت‌کننده، کیف پول‌هایی است که حداقل ۲ واریز قابل‌توجه داشته‌اند و هرگز بیت کوینی از این آدرس‌ها برداشت نشده است. البته، کیف پول صرافی‌ها و استخراج‌کنندگان شامل این آدرس‌ها نمی‌شوند. همچنین برای لحاظ کردن سکه‌های گم‌شده، آدرس‌هایی حذف شده‌اند که از ۷ سال پیش تاکنون فعال نبوده‌اند.

همچنین، سرمایه‌گذاران بلندمدت از زمان رسیدن قیمت به کف چرخه تاکنون تقریباً ۷۰٬۰۰۰ بیت کوین به دارایی‌های خود اضافه کرده‌اند که بیانگر معکوس‌شدن روند فروش قبلی است.

از طرفی، هاوینگ بیت کوین نیز روی میزان خرید بیت کوین تاثیر زیادی گذاشت. برای مثال، در ماه آوریل، سرمایه‌گذاران بیش از ۱۱۵٬۰۰۰ بیت کوین خریدند و اعتماد خود به بازار را نشان دادند. این رفتار سرمایه‌گذاران زمانی به اوج خود رسید که جریان‌های ورودی به آدرس‌های انباشت‌کننده بیت کوین در ماه مه (اردیبهشت) به شدت افزایش پیدا کرد.

آدرس‌های خرید بیت کوین- منبع: گلسنود
آدرس‌های خرید بیت کوین- منبع: گلسنود

این الگوها در کنار هم نشان می‌دهند که دارندگان بلندمدت بیت کوین و سایر عوامل اصلی بازار چشم‌انداز صعودی به این ارز دیجیتال دارند. همچنین، تعامل بین روند خرید بیت کوین و رویدادهایی مانند هاوینگ بیت کوین نیز تاثیر زیادی روی مسیر قیمت بیت کوین در ماه‌های آینده دارد.

آدرس‌های خرید بیت کوین: (منبع: گلاسنود)
آدرس‌های خرید بیت کوین: (منبع: گلاسنود)

در پایان، باید منتظر ماند و دید که آیا این روی‌آوردن به خرید بیت‌کوین، می‌تواند به افزایش قیمت این رمزارز در آینده نزدیک بینجامد یا خیر.

منبع: کریپتواسلیت
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *