تولد ۶ سالگی بایننس و معرفی چند پروژه آینده‌دار

6 سالگی بایننس | همتاپی

در سه ماهه دوم سال 2021، ارزش کل توکن قفل شده (TVL) و همین‌طور ارز BNB به سقف تاریخی خود رسید. در 7 روز گذشته نیز قیمت بایننس کوین بیش از 6 درصد افزایش یافته است. علی رغم اینکه نمودار BNB در یک هفته گذشته صعودی و سبز رنگ بوده است، اما در حال حاضر برخی از اندیکاتور‌های بازار روند نزولی را پیش بینی می‌کنند.

برای خرید و فروش بایننس کوین در خواست خود را ثبت کنید.

می خواهم بایننس کوین بخرم

در تاریخ 14 ژوئیه (23 تیر)، بایننس (BNB) 6 ساله شد و به همین مناسبت، با انتشار یک توئیت به معرفی پروژه‌های آینده‌داری پرداخته که می‌توانند به بهبود زنجیره بایننس کمک کنند. این زنجیره تاکنون مسیر قابل توجهی را پشت سر گذاشته و همچنان چشم‌انداز خوشبینانه‌ای را پیش رو دارد؛ چه در مورد قیمت توکن بومی این شبکه و چه در مورد میزان فعالیت شبکه، که در ماه‌های اخیر پیشرفت قابل قبولی داشته است.

توئیت بایننس:

امروز بایننس 6 ساله شد.

به همین مناسبت، چند مورد از پروژه‌های مستعدی که می‌توان زیرنظر گرفت را معرفی می‌کنیم. پروژه‌هایی که در سال گذشته در حال توسعه و فعالیت بر روی زنجیره BNB بوده‌اند. از تمام اعضای جامعه، بخاطر تلاش‌هایشان قدردانی می‌کنیم.

مروری بر عملکرد زنجیره BNB

در توئیت BNB Chain همچنین به این نکته اشاره شده است که پس از گذشت چند سال، تعدادی پروژه مستعد وجود دارند که می‌توانند به رشد بیشتر این بلاکچین کمک کنند. پروژه‌هایی از جمله ApolloX، NFP، AltLayer، Maverick Protocol و … .

طی چند ماه گذشته، این بلاکچین موفق به حفظ و تثبیت جایگاه خود در رتبه دوم برترین بلاکچین ها از نظر آدرس‌های فعال روزانه شده است. اما این تمام موضوع نیست، چرا که داده‌های Token Terminal نیز نشان می‌دهد که BNB عنوان ششمین بلاکچین از لحاظ حجم کارمزد را به خود اختصاص داده است. این جایگاه حاکی از میزان فعالیت و کارایی این شبکه است.

25 بلاکچین برتر بازار از لحاظ تعداد کاربران فعال | همتاپی

25 بلاکچین برتر بازار از لحاظ تعداد کاربران فعال (روزانه)، منبع: Token Terminal

50000 شیبا
جایزه بگیرید!
همین حالا ثبت نام کن

مطالب مرتبط: رشد ۱۳۰۰ درصدی حجم معاملات ریپل؛ بازار مشتقات درباره آینده XRP چه می‌گوید؟ 

در مورد عملکرد گذشته توکن این شبکه هم باید گفت که BNB سقف تاریخی خود را در سال 2021 به ثبت رساند. درست در تاریخ 12 مه 2021 (22 اردیبهشت 1400)، قیمت BNB به 671 دلار رسید. اما در حال حاضر و به لطف اصلاح مکرر قیمت‌ها در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت این توکن نیز کاهش زیادی داشته است.

دقیقاً همین شرایط در مورد TVL این توکن نیز صدق می‌کند. طبق داده‌های شرکت Artemis، در ماه مه 2021 میزان ارزش قفل شده این توکن به حدود 19 میلیارد دلار رسید و سقف تاریخی خود را به ثبت رساند. خبر خوب دیگر این بود که با احتساب سال گذشته، فعالیت شبکه این بلاکچین افزایش قابل توجهی داشته است.

میزان تراکنش‌های روزانه و تعداد آدرس‌های فعال روزانه در این بلاکچین، افزایش چشمگیری داشته است و این موضوع از شیب صعودی نمودار‌های مربوطه کاملاً مشهود است.

آدرس‌های فعال روزانه (سمت چپ) و تراکنش‌های روزانه (سمت راست) بایننس کوین | همتاپی

آدرس‌های فعال روزانه (سمت چپ) و تراکنش‌های روزانه (سمت راست)، منبع: Artemis

سقف تاریخی BNB در آینده نزدیک

اگرچه مسیر و روند رشد BNB امیدوار کننده به نظر می‌رسد، اما تصور اینکه قیمت این توکن در آینده نزدیک به سقف تاریخی خود برسد، کمی دور از ذهن است. به لطف بازار صعودی اخیر، قیمت BNB نیز در 7 روز گذشته 6.5 درصد افزایش یافته است.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت BNB در محدوده 250.5 دلار قرار دارد و از بازاری به ارزش 39 میلیارد دلار برخوردار است. ظاهراً همه چیز در مورد رشد این توکن خوش‌بینانه به نظر می‌رسد، اما طی هفته‌های اخیر، جو مثبت پیرامون آن از بین رفته است.

نمودار یک ماهه BNB هم نشان دهنده افت شدت نوسان قیمت و کاهش شانس یک حرکت صعودی بی‌سابقه است.

با این حال، جالب است بدانید که MVRV یا نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی BNB کمی بهبود پیدا کرده که می‌تواند به رشد اخیر قیمت‌ها مربوط باشد.

 نسبت MVRV 60 روزه بایننس کوین | همتاپی

نسبت MVRV 60 روزه (قرمز)، نوسان قیمت 4 هفته ای (زرد) و احساسات مثبت (آبی)

آینده بایننس کوین را چطور پیش بینی می‌کنید؟ آیا سقف تاریخی به این زودی‌ها شکسته خواهد شد؟
منبع: ambcrypto
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *