پس از هاوینگ، بیت کوین حداقل به ۱۷۰ هزار دلار خواهد رسید

چکیده مطلب:

سرمایه دار معروف و مدیر سابق روابط عمومی کاخ سفید: پس از هاوینگ، بیت کوین حداقل به 170 هزار دلار خواهد رسید.

آنتونی اسکاراموچی (Anthony Scaramucci)، سرمایه دار و مدیر سابق روابط عمومی کاخ سفید، در خصوص بیت کوین و هاوینگ پیش‌بینی انجام داده است که طبق گفته او بیت کوین به 170 هزار دلار می‌رسد. همچنین او از لری فینک (Larry Fink)، مدیر عامل بلک راک، به دلیل انجام تکالیفش در مورد بیت کوین و تغییر نظرش در مورد این دارایی تمجید کرد.

بنیانگذار اسکای بریج کپیتال (Skybridge Capital) و شریک مدیریت، آنتونی اسکاراموچی، معتقد است که پس از هاوینگ بیت کوین 2024  (فروردین 1403)، زمانی که تعداد بیت کوین‌های تازه وارد گردش شده کاهش یابد، به حداقل 170,000 دلار خواهد رسید.

مقاله پیشنهادی: بیت کوین چیست؟

پشت دست بیت کوین بازی کردن

اسکاراموچی در پادکست اسکات ملکر (Scott Melker) گفت:

به زمان‌های عقب‌تر برگردید و به چرخه‌های هاوینگ بیت کوین نگاه کنید. روزی که این رویداد یعنی هاوینگ رخ داد، به طرز عجیبی قیمت بیت کوین رشد کرد.

من  عدد 35000 دلاری بیت کوین را در هاوینگ در نظر می‌گیرم و این انتخاب محافظه کارانه است… فرض کنید در ماه آوریل به 50000 دلار رسیده‌ایم، سپس این رقم 200000 دلار هم می‌بیند. اگر هم در 60000 دلار باشیم، 240000 دلار هم خواهد شد.

بیت کوین

اسکاراموچی پیش‌بینی می‌کند که بیت‌کوین به‌راحتی به نیمی از ارزش بازار طلا می‌رسد که قیمت یک کوین را به حدود 400 هزار دلار می‌رساند.
اسکاراموچی قبلاً بیان کرده بود که او اولین سرمایه گذار خارجی در صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین (ETF) بلک راک قبل از تصویب آن در 11 ژانویه بوده است.
قبل از علاقه بلک راک به ETF بیت کوین، لری فینک، مدیر عامل آن، در مورد این دارایی بدبین بود. در مصاحبه‌های عمومی از زمانی که شرکتش در ژوئن گذشته (خرداد 1402) مدارک لازم را برای ETF ثبت کرد نسبت به این مسئله نظر خود را تغییر داد و فینک در مورد خود صحبت کرده و خود را «یک معتقد بزرگ بیت کوین» نامیده است.


اسکاراموچی گفت:

“من به لری اعتبار زیادی می‌دهم، زیرا لری در واقع تکالیف خود را روی بیت کوین انجام داد. او یک رهبر بسیار باهوش است که با غرور گفت بیت کوین بد است و سپس 24 ماه بعد گفت  “من  اشتباه کردم” و موضع خود را عوض کرد.”

 

منبع: coindesk
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  1. اگه اون زمانی که قیمت بیت کوین ارزون بودم میخریدمش الان چقدر سود خوبی رو می‌تونستم بدست بیارم ؟؟