سوزانده شدن ۲۷۶ میلیون توکن شیبا در ۲۴ ساعت گذشته

سوزانده شدن 276 میلیون توکن شیبا در 24 ساعت گذشته | همتاپی

همانطور که در اکانت توییتر Shibburn هم آمده، یک پلتفرم رصد مراودات مالی، تمرکز خود را متوجه تراکنش‌هایی کرده که منجر به کاهش عرضه فعلی در گردش توکن شیبا اینو می‌شوند و مشاهده کرده که طی 24 ساعت گذشته، جامعه بزرگ شیبااینو توانسته بیش از ربع میلیارد واحد از این توکن را بسوزاند.

سوزانده شدن قسمت بزرگ دیگری از توکن‌های شیبا اینو

در شبانه روز گذشته، مجموع توکن‌های شیبایی که در 22 تراکنش به کیف پول‌های یک طرفه ارسال شده‌اند، تعداد 276,280,888 واحد بوده است که در اصل بیشتر این مقدار تنها در یک تراکنش از یک کیف پول ناشناس (در مجموع 160,549,026 واحد شیبااینو) سوزانده شد.

خرید و فروش بیت کوین

برای خرید و فروش بیت کوین همین حالا اقدام کنید.

می خواهم بیت کوین بخرم

این که جامعه بزرگ شیبا اینو هر روز مشغول سوزاندن توکن هستند، به این خاطر است که میزان توکن‌های موجود در بازار آن را کاهش دهند. سوزاندن به معنای ارسال توکن‌ها به کیف پول‌های «سوزاننده» است که دیگر به هیچ وجه نمی‌توان از آن‌ها برداشتی انجام داد، در واقع توکن‌ها در آنجا قفل و از گردش بازار خارج شده، در نتیجه آن کوین کمیاب‌تر می‌شود. پس جامعه بزرگ شیبا اینو به این امید توکن‌های خود را می‌سوزانند که وقتی این کوین کمیاب شد، قیمت آن نیز بالاتر برود.

 در مقایسه با روز جمعه، تا کنون میزان سوزانده شدن این توکن بیش از 25 درصد افزایش داشته و به طور کلی، در مجموع 410,378,568,111,971 واحد از توکن شیبا از چرخه خارج شده؛ اما هنوز 558,186,954,742,224 واحد از این توکن در چرخه بازار است و زمان زیادی می‌برد تا جامعه بزرگ شیبااینو بتواند کاهش قابل توجهی در تعداد توکن‌های در گردش آن ایجاد کند.

این پلتفرم جدید تا کنون نزدیک به 300 میلیون واحد شیبا سوزانده است

شاخه جدیدی از توکن شیبااینو به نام SHIBABAE که روی شبکه بایننس اسمارت چین (BSC) ایجاد شده و در صرافی غیرمتمرکز پنکیک سواپ (PancakeSwap) معاملات می‌شود نیز، در سوزاندن توکن‌های شیبا مشارکت دارد.

مطالب مرتبط: امکان پرداخت با بیت کوین و شیبا اینو در eBay

در توییت جدیدی که در یک اکانت توییتر مرتبط با این توکن با نام @SHIBABAEtoken منتشر شده، اعلام شده که بیش از دو هفته پیش 139 میلیون واحد از توکن شیبا اینو سوزانده شده و اخیراً 160 میلیون توکن دیگر از آن، به کیف پول‌هایی که نمی‌توان از آن‌ها برداشت کرد، فرستاده شده است.

در زمان نگارش این مطلب، خرید و فروش شیبااینو با قیمت 0.00001232 دلار انجام می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته 0.29 کاهش یافته است.

برای اطلاع از آخرین اخبار شیبا‌، به مقاله پیش بینی و تحلیل قیمت شیبا مراجعه نمایید.

ترجمه و جمع‌آوری: تیم خرید و فروش شیبا صرافی ارز دیجیتال همتا پی 

منبع: u.today
اشتراک گذاری

پیام شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *